جاباما
۵۰۷۹۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هواوی گوشی Y۵ ۲۰۱۷ را معرفی کرد

آخرین محصول بخش گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه هواوی با نام عجیب و غریب Y۵ ۲۰۱۷ به طور نیمه‌رسمی و در وبسایت این شرکت معرفی شده است.

وب سایت فارنت: آخرین محصول بخش گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه هواوی با نام عجیب و غریب Y۵ ۲۰۱۷ به طور نیمه‌رسمی و در وبسایت این شرکت معرفی شده است.
هواوی گوشی Y5 2017 را معرفی کرد

هواوی از دیرباز به عنوان یک شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه و اقتصادی در بازار شناخته شده که بیشترین سود و درآمد خود را از همین بخش بازار به دست می‌آورد. البته این بدان معنا نیست که نتوانید در سایر بخش‌های بازار گزینه‌های مناسبی از محصولات این شرکت انتخاب کنید.
هواوی گوشی Y5 2017 را معرفی کرد

اینها را گفتیم تا به اطلاع دهیم که آخرین محصول بخش گوشی‌های مقرون به‌صرفه هواوی با نام عجیب و غریب Y5 2017 به طور نیمه‌رسمی و در وبسایت این شرکت معرفی شده است. اگرچه اطلاعات و مشخصات فنی این محصول به طور کامل در دسترس قرار گرفته اما هواوی هنوز اطلاعی در خصوص قیمت و زمان عرضه و همچنین بازارهای عرضه این محصول منتشر نکرده است.
هواوی گوشی Y5 2017 را معرفی کرد

گوشی هوشمند Y۵ ۲۰۱۷ از یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی مدیاتک MT۶۷۳۷T به همراه دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی بهره می‌برد و صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD (۷۲۰p) از دیگر مشخصات فنی این محصول است که به طرز ناامیدکننده‌ای از اندروید ۶.۰ مارشملو با رابط کاربری EMUI ۴.۱ بهره می‌برد و البته امیدواریم شامل لطف آپدیت به اندروید ۷ نوقا از سوی شرکت هواوی قرار گیرد.

هواوی گوشی Y5 2017 را معرفی کرد

صرف‌نظر از قیمت رقابتی گوشی‌های مقرون به‌صرفه، طراحی یک گوشی مقرون به‌صرفه است که معمولاً نظر مشتریان را جلب می‌کند. گوشی هوشمند Y۵ ۲۰۱۷ تنها ۸.۴۵ میلیمتر ضخامت دارد و از یک طراحی بافت‌دار بر روی بدنه و دارای خطوط و انحنا بر روی آن برخوردار است و هواوی اعلام کرده که از یک طراحی منحصر به فرد در اطراف لنز دوربین به همراه ماشینکاری CNC در بخش پایین بدنه پشتی بهره برده است.

از دوربین گفتیم بهتر است همینجا اشاره کنیم که گوشی هوشمند Y۵ ۲۰۱۷ از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی برخوردار است با فلش LED و زاویه دید ۸۴ درجه‌ای برخوردار است. در عین حال یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی انرژی لازم برای ۱.۵ روز استفاده را تأمین خواهد کرد. هواوی مدعیست این باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی حتی پس از ۸۰۰ بار شارژ می‌تواند بیش از ۸۰ درصد ظرفیت شارژ خود را در اختیار کاربر بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج