۵۰۸۰۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بچه ها پس از بازگشت از اهواز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و مصمم هستیم در مقابل تیم فوتبال نفت آبادان یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، مجتبی حسینی پیش از دیدار تیمش مقابل حریف آبادانی اظهار داشت: تیم صنعت نفت آبادان در هفته گذشته تیم پرسپولیس را شکست داده است و این موضوع نشان می دهد این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است. نفت آبادان تیمی بسیار قابل احترام است و همه بازیکنان ذوب آهن درک می کنند که مقابل این تیم کاری سخت پیش رو دارند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما نیز پس از شرایط سختی که در ماههای پایانی سال گذشته تجربه کردیم موفق شدیم بنیادکار را در تاشکند مغلوب خود کنیم و در هفته گذشته نیز مقابل تیم بسیار خوب استقلال خوزستان که در آسیا نیز عملکرد چشمگیری داشت شانس برد داشتیم که متاسفانه به آن دست نیافتیم با این وجود در این مسابقه نیز نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم با حضور هواداران و حمایت آنها به روند خوب قبلی خود بازگردیم.

حسینی همچنین اظهار داشت: چیزی که این روزها نگرانی ما را تشدید می کند موج سرماخوردگی است که باعث شده است تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم حداقل یک جلسه تمرینی را از دست بدهند و نتوانند با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شوند. امیدواریم هر چه سریعتر شرایط بچه ها به لحاظ سلامتی بهبود یابد و سرماخوردگی که این روزها اپیدمی شده است از تیم ما رخت بربندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج