۵۰۸۱۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پسکوف: به حمایت از بشار اسد ادامه می دهیم

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به موضع گیری های خلاف واقع کشورهای غربی درخصوص حمله شیمیائی روز گذشته در منطقه «خان شیخون» واقع در حومه شهر ادلب گفت: به حمایت از بشار اسد ادامه می دهیم.

خبرگزاری مهر: دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در اظهاراتی به اظهارنظر درباره حمله شیمیائی روز گذشته در شهر ادلب واقع در سوریه و موضع گیری های کشورهای غربی در این باره پرداخت.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به این سؤال که تداوم حمایت از سوریه متعاقب حادثه روز گذشته موجب افزایش احتمال تنش در روابط میان مسکو و واشنگتن خواهد شد؛ گفت: روسیه به حمایت های خود از بشار اسد رئیس جمهور سوریه در راستای مبارزه با تروریسم در این کشور ادامه می دهد.

پسکوف ادامه داد: روسیه و نیروی هوائی این کشور به عملیات های خود در راستای مبارزه با تروریسم در سوریه تا آزادی این کشور از لوث وجود تروریست ها ادامه می دهند.

وی در ادامه با اشاره به اتهامات بی پایه و اساس غربی ها در متهم کردن ارتش سوریه به ارتکاب حمله شیمیائی روز گذشته در حومه ادلب نیز تصریح کرد: نمی توان چیزی را به واقعیاتی که روز گذشته توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شد، اضافه نمود.

لازم به ذکر است، وزارت دفاع روسیه دیروز و پس از وقوع این رویداد با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که جنگنده های این کشور هیچ حمله هوائی را در اطراف شهر ادلب سوریه به انجام نرسانده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج