۵۰۸۱۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میثاقیان: برای بقا در لیگ، دو برد دیگر می‌خواهیم

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت که ایمانش به بازیکنان تیمش با شکست استقلال خوزستان زیاد شده است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت که ایمانش به بازیکنان تیمش با شکست استقلال خوزستان زیاد شده است.

اکبر میثاقیان پس از شکست استقلال خوزستان اظهار داشت: فشار سنگینی تحمل می‌کنیم. صادقانه می‌گویم ایمان من به بازیکنان تیم زیاد شد. روز اول امید زیادی به آنها نداشتم. با این پیروزی، حالا شانس ما برای بقا در لیگ برتر، بیش از 90 درصد است.

وی عنوان کرد: بازیکنان سیاه‌جامگان واقعاً همت کردند و جنگیدند. تیم‌های انتهای جدول شرایط سختی دارند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. دَم تماشاگران هم گرم که واقعاً غوغا کردند. آنها شور و شوق بیشتری می‌دهند و از خوشحالی آنها لذت بردیم.

میثاقیان ادامه داد: فکر نمی‌کردم به شهر خودم بازگردم و این موفقیت نصیبم شود. خدا را شکر در این دیدار پیروز شدیم. برای بقا خیلی کار داریم و باید هفته آینده بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان برگزار کنیم. باید در بازی‌های آینده دو برد کسب کنیم تا در لیگ برتر ماندگار شویم.

سرمربی سیاه‌جامگان با بیان اینکه از لحاظ نفرات و بازیکنان در شرایط خیلی خوبی قرار ندارند، گفت: بازیکنان از جان مایه گذاشتند و خوشحالم که این پیروزی نصیبمان شد. زمان من اصحاب رسانه سن بالاتری داشتند که می‌بینم حالا جوان‌تر شده‌اند و الان پیرمرد شما من هستم.

میثاقیان تصریح کرد: به بازیکنانم گفتم اگر امروز به گل برسیم می‌توانیم به گل‌های بیشتری نیز دست یابیم چون روحیه خوبی داریم. با توجه به اینکه فشار زیادی روی بازیکنان تیم است کنترل نتیجه برای تیم بسیار سخت است چون بچه‌ها عصبی می‌شوند. استقلال خوزستان تیم توانمندی است، آنها نیز شانس برای گلزنی داشتند اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

وی در خصوص عملکرد گوران یرکوویچ در این مسابقه اظهار داشت: او بازیکن توانمندی است اما قرار نیست هر روز بهترین بازی خود را برای تیم ارائه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج