جاباما
۵۰۸۱۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خرمگاه: عملکرد فعلی ما نتیجه‌ی صبر هواداران است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: گسترش فولاد جزو معود تیم‌هایی است که فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و کادر فنی خوبی دارد.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: گسترش فولاد جزو معود تیم‌هایی است که فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و کادر فنی خوبی دارد.

محمد خرمگاه در نشست خبری دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال اظهار داشت: می‌دانیم فردا با چه تیمی بازی داریم. گسترش فولاد جزو معدود تیم‌هایی است که فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و کادر فنی خوبی دارد.

وی افزود: فردا روز سختی را پیش‌بینی می‌کنیم و امیدوارم با توجه به شرایط خوب زمین بتوانیم نتیجه بگیریم. هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده خواهد شد. هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه برای برد به میدان می‌روند یا تساوی گفت: همانطور که گفتم حریف تیم خوبی دارد و سرسخت است. آنچه ما هدف‌گذاری کرده‌ایم، این است که برای قرار گرفتن در کورس باید برنده شویم. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم.

خرمگاه در رابطه به غیبت علیرضا منصوریان در این دیدار در روی نیمکت به دلیل اخراج در بازی قبلی گفت: منصوریان سرمربی تیم است و مطمئن باشید نبود او احساس خواهد شد. گسترش فولاد با توجه به نوع بازی فنی‌اش، حریف سرسختی است و ترس خاصی وجود ندارد. ما آمده‌ایم بازی خوبی انجام داده و تماشاگران‌مان را خوشحال کنیم. در مورد گسترش فولاد آنچه واقعیت دارد را گفتم و این تیم بازی خوبی انجام می‌دهد.

وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: کاوه رضایی محروم است و امید نورافکن هم به دلیل مسئله انضباطی همراه تیم به تبریز نیامده است. تا زمانی که کمیته انضباطی تکلیف این بازیکن را مشخص نکند، نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. وریا غفوری هم پیش از رفتن به تیم ملی مصدوم بود و ظاهرا دوباره مصدوم شده است. طبق صحبتی که علیرضا منصوریان با پزشکان تیم ملی داشته، او در ادامه بازی‌ها می‌تواند به جمع ما اضافه شود.

مربی استقلال قرار گرفتن تیمش در کورس قهرمانی عاملی برای انگیزه بازیکنانش دانست و گفت: به نتیجه سایر تیم‌ها نگاه نمی‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. استقلال سعی می‌کند بازی به بازی جلو برود و در آخر فصل به نتایجش نگاه کند. امیدواریم مقابل هوادارانمان سربلند باشیم. برای قرار گرفتن در بهترین نقطه جدول رده‌بندی همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

خرمگاه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با شروعی که در ابتدای فصل داشتید فکر می‌کردید تیم‌تان الان مدعی قهرمان هم باشد، گفت: به بازیکنان و کادری که داشتیم ایمان داشتیم. به تلاشمان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. برای هزارمین بار هم از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که به پای کادر فنی ماندند. شرایطی که الان برای استقلال به وجود آمده و تیم نتایج خوبی می‌گیرد نتیجه صبر هواداران است.

وی درباره استقبال نه چندان هواداران از دیدارهای لیگ برتر گفت: هوادار روح فوتبال است. حتی در بازی‌هایمان زمانی که هوادار کمتر به ورزشگاه می‌آید. از من مربی تا بازیکن روح فوتبال را کمتر درک می‌کنیم اما زمانی که آنها استقبال خوبی از بازی‌های ما انجام می‌دهند روحیه ما بهتر می‌شود.

مربی استقلال با بیان اینکه همه بازی‌ها برای ما مهم است خاطرنشان کرد: همه دیدارهای لیگ برتر برای ما در حکم فینال قرار دارد و هر بازی در حکم فینالی برای تیم استقلال است. این فینال‌ها هم به ما یاد داده که باید همیشه برنده شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج