۵۰۸۲۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طاهری: هواداران ۶۰۰ میلیون کمک کردند

مدیرعامل پرسپولیسی ها در رابطه با کمک های هواداران به این باشگاه می گوید ۶۰۰ میلیون تومان از سوی هواداران به این باشگاه کمک شده است که به زودی آن را روی سایت باشگاه خواهیم گذاشت.

ورزش سه: مدیرعامل پرسپولیسی ها در رابطه با کمک های هواداران به این باشگاه می گوید ۶۰۰ میلیون تومان از سوی هواداران به این باشگاه کمک شده است که به زودی آن را روی سایت باشگاه خواهیم گذاشت.

علی اکبر طاهری پس از پایان بازی پرسپولیس و پیکان در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه هواداران پرسپولیس خوشحال هستند ما هم خوشحال هستیم، ما در تمام بازی های باقی مانده نیز به همین ترتیب به میدان می رویم تا باز هم خوشحالی هواداران را ببینیم.

او درباره کمک های دریافتی از سوی هواداران گفت: ما به زودی همه آنها را روی سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد اما در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان از سوی هواداران به باشگاه کمک شد.

طاهری در رابطه با پرونده ژوزه ادامه داد: حکم ژوزه هنوز نیامده است. شما این موضوع را بهتر از من می‌دانید، باید بهتر از من هم اطلاع‌رسانی کنید. ابتدا یک حکم به باشگاه ابلاغ می‌شود و اگر توجهی به آن نداشته باشیم، مشمول جریمه خواهیم بود.

وی در رابطه با تبلیغات اسپانسر پرسپولیسی ها در شبکه های معاند نظام گفت: اسپانسر این کار را انجام داده و باشگاه در جریان آن نیست. در این خصوص نامه زدیم و گفتیم که باید آن را جمع کنند. هواداران می‌توانند از طریق اسپانسر به ما کمک کنند. ما با یک بخش بدهی بازیکنان و مربیان که از قبل وجود داشت، مواجه هستیم. بخشی از آنها را در حال حاضر پشت سر گذاشتیم. با برخی دیگر نیز در حال مذاکره هستیم. ما یکی دو سال است که با این پرونده‌ها کلنجار می‌رویم و امیدواریم حل شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج