۵۰۸۲۱۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ضرورت جلوگیری از واردات واکسن در سال ۹۶

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی با تاکید بر لزوم جلوگیری از واردات واکسن در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، گفت: این موسسه در تولید بخش اعظمی از واکسن‌ها، قادر به تامین نیاز داخلی کشور بوده و در راستای اقتصاد مقاومتی لازم است از واردات این واکسن‌ها به کشور جلوگیری شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی با تاکید بر لزوم جلوگیری از واردات واکسن در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، گفت: این موسسه در تولید بخش اعظمی از واکسن‌ها، قادر به تامین نیاز داخلی کشور بوده و در راستای اقتصاد مقاومتی لازم است از واردات این واکسن‌ها به کشور جلوگیری شود.

دکتر حمید کهرام در حاشیه مراسم دیدار نوروزی با کارکنان موسسه رازی که به مناسبت سال جدید در این موسسه برگزار شد، ضمن تبریک به خانواده موسسه رازی و آرزوی سالی خوب برای آنان، اظهار کرد: با توجه به مزین شدن سال ۱۳۹۶ به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» این موسسه می‌تواند به صورت ویژه در حوزه تولید بیش از پیش مفید و موثر باشد.

وی با اشاره به بودجه مناسبی که برای تولید واکسن فلج اطفال تزریقی به موسسه رازی اختصاص یافت، افزود: بر این اساس امید است با تولیدات این موسسه، در آینده‌ای نزدیک کشور را در حوزه تولید واکسن فلج اطفال و سایر واکسن‌ها خودکفا کنیم.

رئیس موسسه رازی ضمن ابراز خرسندی از رشد میزان فروش واکسن‌های طیور این موسسه در سال ۹۵، گفت: این در حالی است که شاهد کاهش جوجه‌ریزی در سال گذشته بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امید است در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه به تولید داخلی، از واردات واکسن‌های طیور که موسسه رازی قادر به تولید آن‌ها است، جلوگیری شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه رازی، دکتر کهرام گفت: بر اساس تحقیقات دانشگاهی، واکسن‌های تولید شده توسط موسسه رازی نسبت به واکسن‌های مشابه خارجی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مسؤولان کشوری نیز باید در این حوزه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش توجه کرده و از واردات واکسن به کشور جلوگیری کنند، چراکه موسسه رازی ظرفیت افزایش تولید واکسن برای تامین نیاز کشور را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریوبرزن

      بله اقای دکتر انحصاری تولیدکنیدوباهرقیمتی هم خواستیدبه مردم بفروشیدمثل صنعت خودرو بی کیفیت وگران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج