۵۰۸۳۱۰
۱۰ نظر
۵۰۴۸
۱۰ نظر
۵۰۴۸
پ

کلاهبرداری از خانم دکتر مجرد

مرد شیاد در نقش دکتر در سمینارهای پزشکان به فریب خانم دکترها می پرداخت.

رکنا: مرد شیاد در نقش دکتر در سمینارهای پزشکان به فریب خانم دکترها می پرداخت.
سردار کامرانی صالح رئیس پلیس استان البرز در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده قضائی از یکی از شهرهای غربی کشور به دادسرای عمومی و انقلاب کرج و ارجاع آن به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر اغفال از سوی یک پزشک قلابی در پوشش سرمایه‌گذاری در امر خرید مطب، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران جعل و کلاه‌برداری این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: جزئیات پرونده حاکی از آن بود که خانم دکتر، مهر سال گذشته جهت شرکت دریکی از سمینارهای مراکز آموزش مربوط به تهران رفته بود و با شخصی که خود را به‌عنوان پزشک متخصص معرفی کرد آشنا شد.

کامرانی صالح افزود: طبق اظهارات شاکی پس از گذشت مدتی از آشنایی این دو نفر و برقراری ارتباط تلفنی، متهم برای جلب اعتماد مالباخته به وی پیشنهاد ازدواج می‌دهد که با تحت تأثیر قرار دادن عواطف خانم دکتر از او می‌خواهد تا برای دریافت تسهیلات بانکی به‌منظور خرید مطب با وی شریک شود.

رئیس پلیس استان البرز افزود: خانم دکتر که به حرف‌های متهم کاملاً اعتماد کرده بود، مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال را به‌حساب وی واریز کرد، اما فرد کلاهبردار به بهانه‌های مختلف از تحویل سهم این خانم دکتر و استرداد وجه به وی طفره رفته و پس از مدتی مشخص شد که مرد جوان درواقع پزشک نیست و با بکارگیری روش‌های متقلبانه از طعمه‌های خود کلاه‌برداری کرده و وجه دریافتی را به‌حساب همسرش واریز می‌کرد.

وی گفت: مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام تحقیقات تکمیلی آدرس متهمان را در کرج شناسایی و پس از اطمینان از حضور متهمان در خانه، در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به همراه پرونده متشکله به دادسرای شهرستان ارومیه منتقل کردند.

کامرانی صالح گفت: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی کلاهبرداری از شهروندان در شهرهای کرج، تهران و ارومیه با معرفی خود به‌عنوان پزشک متخصص اعتراف کرده و اذعان داشتند که تاکنون با این شیوه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پول از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.

رئیس پلیس استان البرز درباره شگرد متهمان گفت: متهم اصلی با حضور در سمینارهای پزشکی با معرفی خود به‌عنوان پزشک متخصص پس از آشنایی با پزشکان به‌ویژه خانم مجرد و پیشنهاد ازدواج به آن‌ها و جلب اعتماد طرف مقابل به بهانه خرید مطب و سرمایه‌گذاری در این امر از سوژه‌های خود کلاهبرداری کرده و برای این‌که کسی به وی شک نکند مبلغ دریافتی را به‌حساب همسرش واریز می‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی وقتی دو تا پزشک با هم حرف میزنن چهارتا حرف تخصصی نمیزنن که تو حرفا متوجه بشن طرف اینکاره هست یا نه؟
      من اگه یه هم رشتمو ( رشتم پزشکی نیست) ببینم همچین سوال پیچش میکنم کدوم دانشگاه بودی استاد راهنمات کی بوده سوال درسی ازش میپرسم انقدر سوال میپرسم تا یه جا گاف بده مگه همینطوری به کسی اعتماد میکنم.

    • محمدرضا بختیار

      این افکار دلیلی به جز اینکه نشانگر یک ناهماهنگی بین زیر مجموعه های دولتی و نداشتن احاطه بر امور و عدم نظارت نشانه دیگری می تواند داشته باشد بخصوص در عرصه پزشکی کشور ؛این نشانه آن است که زیر مجموعه بهداشت و درمان چنان فساد درونش مانند قارچ رشد پیدا کرده که زمینه را برای شیادین بسیار راحت کرده است و هیچ مانعی برای دنبال کردن سو استفاده ها در این عرصه اندیشه نمی شود

    • بی دل

      با اینکه من جوان و تحصیل کرده هستم و از طرفی تعریف از خود نباشد خوش تیپ قد 189 چشمان درشت ولی متاسفانه بیکاری!!! از کار کردن در هر موردی بجز دزدی اگه باشه کار میکنم خانواده متوسط و بی آزار دارم حداقل باید با افرادی مثل من قول ازدواج ميگرفت که نه کلاهبردار هستیم نه دزد فقط جرمشان بیکاری است یکی لطف کنه بهش خبر بده!!

    • بدون نام

      چ خانم دکتر ساده ای!یعنی تو این همه مکالمه یکبار به این آقای دکتر متخصص شک نکرده!!؟ بعدشم باد آورده رو باد میبره!این پولها واسه این پزشکا چیزی نیس که از طرح تحول سلامت به جیب زدن!!!

    • خودساخته

      با توجه به احساسات پاک زنان و چموش بودن بعضی از مردها این اتفاقات و ناهنجاری های دیده میشود، چون هر شخص برای آینده خود ایده ای در نظر گرفته است ولی بایستی برای افرادی مثل این خانم دکتر دقت بیشتری به عمل آورد و با بزرگان خانواده مشورت ميگرفت گرچه کلاهبردان از ترفندهای پیچیده ای استفاده میکنند که زرنگ ترین آدمها نیز تسلیم میشوند، در این راستا وظیفه دولت و قانون است که بستر جامعه را ایمن کند

    • بی نام

      من موندم چرا این زنا و دخترا تا دوتا کلمه عاشقانه از زبون مردا میشنوند زودی ببخشید خر میشند/ ازدکتره مملکت بعیده که دنبال شوهر خیابانی و بقول خودش سمیناری باشه مگه شوهر قحطی /بابا بخدا مردا ارزش دوست داشتن ندارند همشون حیوون صفتنو دنبال سوء استفادند خانوما خواهشا انقد خرو نفهم نشید کور بابای هرچی مرد که ادعاش میشه دوست داره و عاشقته

    • بدون نام

      آقای بی دل توکلت برخدا حکمتی درش هست که با این همه امتیازات هنوز بیکاری/انسانیتو درستی و حلال خوری باشه خداخودش کارتو حل میکنه انشااله/فقط به شرایط قانع باش همیشه خوشبختی/انشااله خدا به خودتونو خانوادتون سلامتی بده و همه رو باشما براه راست هدایت کنه الهی آمین

    • بی دل

      کاربر گرامی. 20/00من منظورم این بود که متاسفانه امروزه اولین سوال که می پرسن؟ چکاره هستی، شغلت چیه!! و الا اگه با این شرایط راضی هم نباشم کاری از م ساخته نیست، به یاد خودساخته و حرفاش می افتم که گفته من اسم فامیلم خودساخته است ولی هزارها خودسر، خوشبخت، خودرای، خو چی و چی هست انقدر روزنامه میخونم که در قرین عینکی شدن هستم چشم طمع به هیچ شخصی حتی پدر و مادر و خواهر و برادر ندارم تا چه رسد به دیگری، البته عذرخواهی میکنم قصدم معرفی خودم بود از لطف شما بسیار متشکر و سپاسگزارم خداوند سرکار را هم سلامت بدارد،

      پاسخ ها

      • نادی

        جانا سخن اززبان مامیکویی...دارم وارد40میشم اهل ریانیستم اما ..بایدبگم واجباتم ترک نمیشه وضع مالیم متوسطه وظاهری اراسته..اگرخانم محترمی باشه و..ایمان دارم که میتونم خوشبختش کنم البته بادعای شما ناظرمحترم..التماس دعا.عیدتان مبارک

    • شهین سیفی

      خانم دکتر دو سئوال ازش میکرد میفهمید مشکل خانم دکتر عجول بود که از هل حلیم افتاد تو دیگ اش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج