۵۰۸۳۶۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

تکلیف قهرمانی پرسپولیس را ژوزه مشخص می‌کند؟

چند هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال فاصله پرسپولیس در صدر جدول از تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز رسیده است و تنها یک اتفاق می‌تواند قهرمانی را از این تیم بگیرد؛ خطر کسر امتیاز به دلیل بدهی میلیاردی سرخپوشان به ژوزه پرتغالی توسط فیفا بیخ گوش پرسپولیسی‌ها سنگینی‌ می‌کند.

وطن امروز: چند هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال فاصله پرسپولیس در صدر جدول از تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز رسیده است و تنها یک اتفاق می‌تواند قهرمانی را از این تیم بگیرد؛ خطر کسر امتیاز به دلیل بدهی میلیاردی سرخپوشان به ژوزه پرتغالی توسط فیفا بیخ گوش پرسپولیسی‌ها سنگینی‌ می‌کند. به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیسی‌ها تا پایان هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران ۵۶ امتیاز کسب کرده‌اند و نزدیک‌ترین تیم به آنها یعنی استقلال تهران تنها ۴۷ امتیاز دارد و قهرمان شدن این تیم در پایان لیگ بسیار محتمل است. اما فقط و فقط یک مساله در مسیر قهرمانی پرسپولیس این تیم را تهدید می‌کند تا شاید مانع از قهرمانی سرخ‌پوشان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران شود.
مانوئل ژوزه، سرمربی سابق سرخپوشان که بعد از برکناری از این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالباتش شکایتی علیه این باشگاه به فیفا ارائه داده، بزرگ‌ترین پرونده مالی را در این رابطه علیه پرسپولیس به خود اختصاص داده است. سرمربی پرتغالی و سابق پرسپولیسی‌ها که کلاً نیم فصل را در این تیم گذراند اکنون مبلغی حدود ۳/۱میلیون یورو از سرخپوشان طلبکار است، طلبی که فعلاً مشکلی برای این تیم به همراه نیاورده اما می‌تواند پایان فصل فاجعه‌باری را برای این تیم به همراه داشته باشد. ژوزه که پس از عدم دریافت کل مبلغ خود به فیفا شکایت کرد پس از صدور رأی اولیه و با درخواست سرخپوشان، پرونده خود را در دادگاه عالی ورزش دید و اکنون در انتظار رأی نهایی به سر می‌برد، نیمه‌های اسفندماه مهلت پرداخت پول به این مربی توسط پرسپولیسی‌ها بود و آنها هنوز تدبیر مشخصی در این ‌باره ندارند. فعلاً معلوم نیست چه حکم عجیب‌وغریبی انتظار پرسپولیسی‌ها را می‌کشد چراکه پرداخت این مبلغ هنگفت در شرایط کنونی کمی غیرممکن به نظر می‌رسد. سوال اساسی درباره صحبت‌های کددار سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس این است که آیا احتمال قهرمان نشدن سرخپوشان در فصل جاری لیگ برتر به‌رغم اختلاف ۹ امتیازی و تنها ۵ هفته مانده به پایان لیگ برتر به دلیل عناد فدراسیون فوتبال با این تیم است یا رای فیفا درباره پرونده ژوزه و خطر کسر ۶ امتیازی از این تیم چشم مسؤولان باشگاه پرسپولیس را ترسانده است؟
سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران تیمش اینگونه می‌گوید: با وجود اختلاف ۹ امتیازی که با تیم دوم جدول داریم،‌ هواداران امیدی به قهرمانی نداشته باشند. همانطور که سال قبل عنادی در کار بود و با اشتباه‌های داوری نگذاشتند به حق‌مان برسیم و قهرمان شویم، الان هم رو به کارهایی آورده‌اند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد. کماکان گمانه‌زنی‌هایی درباره زمان کسر امتیاز یا سایر جریمه‌‌های احتمالی سرخپوشان وجود دارد، اینکه رای اجرایی فیفا مربوط به فصل جاری یا فصل آینده خواهد بود، باید منتظر ماند و دید فدراسیون جهانی فوتبال پرسپولیسی‌ها را در ادامه فصل جاری نقره‌داغ خواهد کرد و شانس قهرمانی آنها را بشدت تحت‌الشعاع قرار خواهد داد یا اینکه پرسپولیسی‌ها فصل بعدی را باید با کسر امتیاز آغاز کنند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آب رو بریز همون جایی که میسوزه

    • بدون نام

      متاسفانه برخلاف قول رئیس جمهور بهد چهار سال این دوتیم خصوصی نشدند و مدیران نالایق و از کیسه مردم خرج کن دولتی دارند

    • بدون نام

      6 امتیاز رو هم کم کنید باز پرسپولیس قهرمانه .....نمیتونید مانع از قهرمانی پرسپولیس بشید

    • علی

      اولا لازمه خدمت حاشیه سازان عرض کنم پرسپولیس رو با شایعه کسر 6 امتیاز و از دست رفتن قهرمانی نترسونید چون پرسپولیس سابقه قهرمانی با کسر 6 امتیاز رو داره

      در ضمن از کجا معلوم تراکتور و استقلال تمام امتیازات رو جمع میکنند و پرسپولیس هم امتیازات زیادی از دست میده

      فقط سوزش زیاد از برخی اخبار مشخصه

    • ahm

      خفه شید انشااله حسادت نمیذاره دست از سرمون بردارید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج