۵۰۸۳۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آرنولد منتظر تولید «ترمیناتور» دیگر با جیمز کامرون!

فرماندار سابق کالیفرنیا در مصاحبه ای گفته وقتی سال ۲۰۱۹ از راه برسد و کارگردان «آواتار» دوباره بتواند وارد فرنچایز روباتی شود، او حاضر است در آن نقش آفرینی کند.

روزنامه بانی فیلم: فرماندار سابق کالیفرنیا در مصاحبه ای گفته وقتی سال ۲۰۱۹ از راه برسد و کارگردان «آواتار» دوباره بتواند وارد فرنچایز روباتی شود، او حاضر است در آن نقش آفرینی کند.

به نقل از ان ام ای، آرنولد شوارتزنگر گفته ممکن است دوباره روی یک فیلم جدید «ترمینیتور» با جیمز کامرون همکاری کند.
آرنولد منتظر تولید «ترمیناتور» دیگر با جیمز کامرون!

این بازیگر و کارگردان روی دو فیلم اول این فرنچایز محبوب با هم کار کردند که در سال های ۱۹۸۴ و ۱۹۹۱ اکران شدند. جدیدترین فیلم در این مجموعه، یعنی فیلم «جنسیس» سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت.

با وجود اینکه کمپانی پارامونت پیکچرز حضور خود در فرنچایز «ترمینیتور» را به پایان رسید، شوارتزنگر امیدوار مانده که نه تنها یک فیلم دیگر از آن ساخته خواهد شد، بلکه کامرون هم در یک نقش مستقیم در ساخت فیلم در آن دست خواهد داشت.

او در مصاحبه ای با فاندانگو گفت: «بله، من مشتاق ساختن یک فیلم دیگر ترمینیتور هستم. نمی خواهم مثل رییس جمهور به این ها بگویم اخبار جعلی، اما به نظرم خیلی ها الکی چیزهای زیادی می نویسند و نمی دانم دلیلش چیست. فقط به خاطر اینکه پارامونت نمی خواهد فرنچایز ترمینیتور را ادامه بدهد به این معنی نیست که به پایان رسیده چون ۱۵ استودیو دیگر هستند که حاضرند این کار را انجام بدهند.»

فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا ادامه داد: «معنی اش فقط این است که آن ها فقط در راه هستند تا با یک استودیوی دیگر مذاکره کنند، اما من نمی توانم جزییاتی از این مسئله به شما بدهم. خودشان خبرش را اعلام خواهند کرد. اما بله، فرنچایز ترمینیتور هرگز به پایان رسیده نخواهد بود.»

در ادامه، شوارتزنگر به خبرنگاران یادآوری کرد که از سال ۲۰۱۹ به بعد، دیوید کامرون دوباره صاحب حقوق رسمی مجموعه «ترمینیتور» خواهد شد و به این ترتیب بعد هم تایید کرد که کارگردان «آواتار» نقشی مستقیم در این پروژه خواهد داشت. دلیل اینکه کامرون دوباره می تواند در این مجموعه نقش داشته باشد این است که ۳۵ سال از زمان اکران فیلم اول «ترمینیتور» خواهد گذشت و به این ترتیب تاریخ انقضای حقوق رسمی آن و عدم قابلیت کامرون برای حضور در آن به پایان خواهد رسید.

آرنولد گفت: «کامرون فیلم را تهیه خواهد کرد و یک کارگردان دیگر در آن حضور خواهد داشت. من همیشه مشتاق ساختن یک ترمینیتور دیگر هستم، مخصوصا اگر داستانش خوب نوشته شده باشد و بتواند واقعا کل دنیا را سرگرم کند.»

در عین حال، کامرون مشغول فیلمبرداری چهار دنباله دیگر برای فیلم «آواتار» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج