۵۰۸۳۷۷
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

انصاری: مناظره های تلویزیونی، تخریب دولت است

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با انتقاد نحوه برگزاری مناظره در صدا و سیما گفت: اگر اینها مناظرات انتخاباتی است، اول باید نامزدها معلوم شوند بعد کاندیداها یا نمایندگان رسمی آنها با هم بنشینند مناظره کنند الان به نظر می رسد نمایندگان صدا و سیما به طور موافق و مخالف دارند با هم بحث می کنند و پایه مشترک حرف شان هم تخریب دولت است.

خبرآنلاین: معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: وزارت کشور، قوه قضائیه و شورای نگهبان به طور جد بر اقدامات تبلیغاتی و تخریبی که دارد صورت می‌گیرد علیه هر کس که باشد نظارت کنند و برخورد لازم را انجام دهند.

مجید انصاری در پاسخ به این سئوال که مجمع روحانیون مبارز درباره نامزد مورد حمایت خود در انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی اعلام نظر می کند؟ گفت: مجمع روحانیون مبارز با شورای مشورتی اصلاح طلبان هماهنگ است. شورای مشورتی اصلاح طلبان زیر نظر رئیس جمهور دولت اصلاحات فعالیت می کند.

وی افزود: شورای مشورتی اصلاح طلبان نظر خود را درباره نامزد مورد حمایتش در انتخابات ریاست جمهوری قبلا اعلام کرد و گفت به طور قاطع از آقای روحانی حمایت می کند و مجمع روحانیون مبارز نیز همین رویکرد را دنبال می کند.

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره انتقادهایی که رقبای احتمالی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به عملکرد دولت یازدهم مطرح می کنند نیز یادآور شد: متأسفانه تخریب دولت از ابتدا توسط بعضی جریانات خاص انجام می شد و برخی رسانه هایی که به نوعی وابسته به نهادهای خاص هستند و از بیت المال استفاده می کنند در طول ۳ سال و ۸ ماه گذشته همواره دولت یازدهم را تخریب می کردند و حالا این تخریب ها تشدید شده است. متأسفانه رعایت اخلاق سیاسی و قانون را هم نمی کنند.

وی ادامه داد: به نظر من کاری که روزهای اخیر تحت عنوان مناظره در صدا و سیما شاهدیم امر جدیدی است چون می بینیم فردی می آید بحثی را درباره دولت مطرح می کند بدون آنکه نماینده ای از دولت در آنجا باشد. در واقع هر دو طرف بحث را خودشان تعیین و دعوت می کنند.

عضو مجمع روحانیون مبارز تأکید کرد: اگر اینها مناظرات انتخاباتی است، اول باید نامزدها معلوم شوند بعد کاندیداها یا نمایندگان رسمی آنها با هم بنشینند مناظره کنند الان به نظر می رسد نمایندگان صدا و سیما به طور موافق و مخالف دارند با هم بحث می کنند و پایه مشترک حرف شان هم تخریب دولت است.

وی افزود: اگر قرار است صدا و سیما عملکرد کاندیداهای احتمالی را نقد کند باید شامل همه باشد یعنی اگر کسی در قوه قضائیه، شهرداری، مجلس، دولت یا هر نهاد و ارگان دیگری بود باید عملکردش در همان مقطع زمانی ارزیابی شود. اینکه به بهانه مناظره انتخاباتی عملکرد دولت یازدهم که مستقر است نه نقد بلکه تخریب یکجانبه شود این به نفع نظام و به نفع انتخابات نیست.

انصاری تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم نشاط و شور انتخاباتی ایجاد شود. همان طور که مقام معظم رهبری در سخنرانی عیدشان تأکید کردند باید بستری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونی فراهم شود اینکه مردم را نسبت به وضع موجود ناامید و شخص رئیس جمهور و دولت مستقر را تخریب کنند این موجب نشاط انتخاباتی نمی شود.

معاون رئیس جمهور گفت: ما انتظار داریم وزارت کشور، قوه قضائیه و شورای نگهبان به طور جد بر اقدامات تبلیغاتی و تخریبی که دارد صورت می گیرد علیه هر کس هم که باشد نظارت کنند و برخورد لازم را انجام دهند. فضای کشور نباید ملتهب شود، به عبارت بهتر نباید جریاناتی برای دستیابی به اهداف سیاسی خودشان دنبال این باشند که فضا و افکار عمومی را متشنج کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بامناظره یابی مناظره فرقی نمی کند مردم می دونن دروغ میگید ترس شما ازمناظره اینکه دروغ ها تون بیشتر روبشه کسی که پاکه ازمناظره نمی ترسه .شما هم از کار هایی که کردید بگید

    • بدون نام

      واقعا این مناظرها برای روشن کردن مردم است یا تخریب روحانی بخدااین هم کار ساز نیست همه خوب رااز بد تشخیص میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی انصاری در دوران عصر حجر زندگی میکند خودش میداند که چه مناظره بشه چه نشه مردم حرف اول را میزنند

    • مردم

      آن چیز ک عیان است چ حاجت ب بیان است.خب بد کار کرده ...

    • بدون نام

      وضع دولت خراب است. چه انتظاری دارید؟ حتما میخواهید که مناظره کنندگان هم مثل شما دروغ تحویل مردم بدهند!

    • بدون نام

      مگه دولت خدمات مثبت هم داشته ..بله حقوقهای نجومی مدیران.انتساب مدیران سفارشی کار نا بلد ...دروغ به خورد ملت دادن....همه خدمات خوب دولت قبل را خراب کردن....و.......

    • بدون نام

      اكثریت مردم دلخوشی ازصداوسیماندارند،هرچقدربرعلیه رئیس جمهورتبلیغ کند،بنفع آقای روحانی تمام می شود..

    • بدون نام

      کسانی که دارید بر علیه دولت می نویسید واقعا براتون متاسفم دارید نشون میدید که مردم ایران چقدر عوام هستن و راحت فریب می خورن
      روحانی کسیه که نبود باید الان مثل ونزوئلا بودیم دوران روحانی همزمان با جنگ عراق و سوریه بود همزمان را کاهش یکباره قیمت نفت بود اما در بسیاری از عرصه ها موفق عمل کرده و زیرساخت ها رو درست کرده که اثراتش بعدا معلوم میشه طرح تحول سلامت از هزینه های کلان کاسته با اجرای برجام خیلی الان راحت داروهای سرطانی رو می خرن وبسیاری ار تحریم هاشکسته داریم هواپیما می خریم و خیلی موارد دیگه لطفا با انصاف رفتار کنید وقت میبره تا تازه ایران قبل احمدی نژاد بشیم

    • الویری

      چهار سال اون همه بلبل زبانی رییس دولت علیه دولت قبل تخریب نبود ؟؟؟؟ حالا شد تخریب ؟؟؟

      بائک تجر و بائی لاتجر ؟؟؟؟

    • سعید

      کاش مشد صدا و سیما رو آتیش زد

    • بدون نام

      دولت روحانی نیازی به تخریب نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج