جاباما
۵۰۸۴۵۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازی اسپایدرمن برای PS۴ امسال عرضه می‌شود

براساس صحبت‌های رایان پناگوس، معاون ارشد شرکت مارول، عنوان کرد که بازی انحصاری اسپایدرمن که توسط اینزومنیاک گیمز برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت قرار دارد، در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

وب سایت گیم نیوز: براساس صحبت‌های رایان پناگوس، معاون ارشد شرکت مارول، عنوان کرد که بازی انحصاری اسپایدرمن که توسط اینزومنیاک گیمز برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت قرار دارد، در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.
بازی اسپایدرمن برای PS4 امسال عرضه می‌شود

در یک برنامه زنده که به وسیله یکی از کاربران ردیت ضبط شده است، پناگوس در مورد فعالیت‌های مارول در زمینه بازی‌های ویدیویی می‌گوید که در سال 2017 عناوین بیشتری مانند اسپایدرمن برای پلی‌استیشن 4 و Marvel Vs. Capcom: Infinite برای پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و پی‌سی خواهیم داشت.

بازی اسپایدرمن در مراسم E3 سال گذشته توسط اینزومنیاک معرفی شد اما نه از سوی سونی و نه از سوی مارول تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی مورد انتظار ارائه نشده است.

فیلمی به اسم «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» با همکاری استودیو مارول و سونی پیکچرز در حال ساخت است و در ماه جولای اکران خواهد شد. بازی اینزومنیاک مطمئنا ربطی به این فیلم ندارد اما نمی‌توان منکر تاثیر آن بر روی تاریخ انتشار بازی آن‌ها بود. هر چند هنوز هیچ تاریخ انتشاری به صورت رسمی مشخص نشده است.

بازی جدید اسپایدرمن بازیکنان را وارد داستانی کاملا جدید از این سری می‌کند. جایی که در آن پیتر پارکر باتجربه‌تر و استادانه‌تر به مبارزه با جرم و جنایت می‌پردازد. طبق توضیحاتی از بازی، در این عنوان از حرکات پارکور و گردش در محیط گرفته تا سیستم مبارزات شاهد اسپایدرمنی جدید خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج