جاباما
۵۰۸۵۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: محکوم به برد سایپا هستیم

سرمربی نفت تهران گفت: با سایپا بازی سختی داریم.

خبرگزاری فارس: علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل نفت تهران اظهار داشت: در ابتدا درگذشت عبدالملکی را تسلیت می گویم. سایپا بازی سختی داریم اما محکوم به برد هستیم.

وی ادامه داد: در بازی گذشته باید ۵ گل می‌زدیم،اما به تساوی رضایت دادیم. مقابل سایپا به دنبال برد هستیم و می‌خواهم مقابل استاد خودم آقای فرکی درس پس بدهم. به خاطر شرایط جوی در هفته گذشته نتوانستیم در زمین چمن خوب تمرین کنیم و درنهایت روی زمین چمن مصنوعی تمرین کردیم. با همه این تفاسیر، محکوم به برد هستیم. باز نتایجی که دیروز رقم خورد، می‌خواهیم خودمان را در جدول بالا بکشیم.

سرمربی نفت در مورد شایعه سرمربی‌گری در تیم ملی در فضای مجازی گفت: این را از شما می‌شنوم، من زیاد در فضای مجازی نیستم و از چنین اخباری خبر ندارم، این خبر را هم تکذیب می‌کنم.

دایی در مورد اینکه شرایط مالی باشگاه‌تان به گونه‌ای است که شاید بازیکنان حاضر نشوند تا پایان لیگ بازی کنند، اظهار داشت: بعد از عید با بازیکنان صحبت کردیم و قرار شد تا آخر لیگ کارمان را ادامه بدهیم و در فینال جام حذفی هم بازی کنیم، کسی نیست که بخواهد به ما توجه داشته باشد یا نداشته باشد. اگر مالکان باشگاه را پیدا کردید به ما هم خبر بدهید و خوشحالمان کنید. چنین چیزی در عمرم ندیده‌ام. صحبت در مورد مشکلات مالی باشگاه خسته‌کننده شده است. روی اعصابم می‌رود. دوباره مطرح کردن این صحبت‌ها خوب نیست. با تمام نداری، کارمان را انجام می‌دهیم. وضعیت تیم ما عجیب و غریب است، با این حال باز هم می‌خواهیم موفق شویم.

وی در مورد اینکه وضعیت مطالبات او و سایر بازیکنان فوتبال از گذشته تاکنون در باشگاه‌های مختلف چه شده است، عنوان کرد: فدراسیون باید این مسائل را پیگیری کند. فدراسیون مسئول کل فوتبال است و سازمان لیگ باید این مسائل را پیگیری کند. من پیشنهاد می‌کنم فدراسیون قانونی وضع کند که بتوانیم در دادسرا و دادگاه شکایت‌مان را مطرح کنیم، آن موقع خواهید دید که چنین کارهایی انجام می‌شود یا نه؟ متأسفانه آرای کمیته انضباطی ضمانت اجرایی ندارد. پنج سال قبل کمیته انضباطی رأی داده اما این رأی به جایی نرسیده است. از فدراسیون می‌خواهم به مربیان و بازیکنان اجازه بدهد این مسائل را در دادسرا و دادگاه دنبال کنند تا به حق‌مان برسیم. بازیکنان و مربیان خارجی از طریق فیفا حق‌شان را می‌گیرند، اما ما از طریق فدراسیون نمی‌توانیم حق‌مان را بگیریم و اکنون ضجر می‌کشیم، این اسمش کار کردن نیست ضجر می‌کشیم. در گذشته با حضور در فوتبال و تمرین عشق و تمرین می‌کردم، اما اکنون وقتی سر تمرین می‌روم دیگر با فوتبال عشق و حال نمی‌کنم و زجر می‌کشم. هیچ کس پاسخگو نیست. نمی‌دانم این روند تا چه زمانی می‌خواهد ادامه پیدا کند.

دایی در مورد اینکه از این وضعیت خسته نشده‌اید؟ گفت: خسته شده‌ام، زجر می‌کشم. الان دو سه ماه است که با فوتبال حال نمی‌کنم و وقتی سر تمرین می‌روم مجبورم این کار را انجام بدهم، اما یکسری مسائل هست که شاید درست نباشد که در اینجا بگویم. ما باید باشیم، خیلی‌ها هستند که نمی‌خواهند امثال دایی در این فوتبال باشند، زیرا حرف‌مان را رک می‌زنیم و سرمان زیر بغل کسی نیست. مطمئن باشید اگر روزی بخواهم فوتبال را کنار بگذارم، دیگر دنبال فوتبال نمی‌آیم، اما اکنون هنوز انرژی برای حضور در فوتبال و خدمت در فوتبال دارم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: اکبر صادقی محروم است و ارسلان مطهری هم نمی‌تواند برای ما بازی کند و مصدوم است.

وی در مورد سوءاستفاده برخی مدیران باشگاه‌ها از اعتبار دایی برای اینکه بازیکنان به دنبال مطالبات‌شان نروند، اظهار داشت: بازیکنان دنبال مطالباتشان هستند اما همیشه به من لطف داشته‌اند، مطمئن باشید همیشه وضع اینجور نمی‌ماند. وقتی قانون در کشور باشد، همه چیز درست می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج