۵۰۸۶۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: برای بقا از هیچ تیمی انتظار نداریم

سرمربی تیم صبای قم گفت: امیدوارم فردا برابر تراکتورسازی به چیزی که می‌خواهیم و تمرین کردیم، برسیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم صبای قم گفت: امیدوارم فردا برابر تراکتورسازی به چیزی که می‌خواهیم و تمرین کردیم، برسیم.

صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی صبای قم - تراکتورسازی، گفت: سال نو را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند. فردا با تیم پر مهره و با تجربه تراکتورسازی بازی داریم. بازی سخت و حساس است. امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم و تمرین کردیم، برسیم.

وی افزود: بازیکنان ما انگیزه زیادی برای بازی با تراکتورسازی دارند و تمام تلاششان را برای پیروزی در این دیدار به کار می‌گیرند. باید مقابل تراکتورسازی برنده شویم. به عملکرد بازیکنانم اعتماد کامل دارم چون همانطور که در نیم‌فصل اول شرایطمان در جدول رده‌بندی خوب بود اما بازیکنانم با تلاشی که انجام دادند توانستند شرایط را بهتر کنند.

سرمربی صبا برد روز گذشته سیاه‌جامگان مقابل استقلال خوزستان را عاملی برای سخت‌تر شدن کار تیمش دانست و گفت: سیاه‌جامگان با پیروزی که مقابل استقلال خوزستان به دست آورد توانست از ما جلو بزند اما دوباره می‌توانیم به جایگاه قبلی‌مان برگردیم. بازیکنانم توانایی لازم را برای پس گرفتن جایگاهشان دارند و از لحاظ روحی، ذهنی و روانی آماده هستند. باید شرایط ما بهتر شود و خودمان در جدول رده‌بندی بالا بکشیم البته ما کاری به هیچ‌کدام از تیم‌ها نداریم و خودمان باید تلاش کنیم تا شرایطمان بهتر شود. از هیچ تیمی به جز خودمان انتظار نداریم و باید بهترین نتایج را کسب کنیم.

مرفاوی تصریح کرد: به اینکه تیم‌های بالا و پایین جدول چه نتایجی می‌گیرند ربطی ندارد. ما ۵ بازی داریم و به آنها فکر می‌کنیم. صبا باید در ۵ بازی آینده‌اش نتیجه بگیرد و بتواند بقای خود در لیگ برتر را قطعی کند.

وی در مورد دیدار هفته گذشته تیمش مقابل پدیده و اشتباه بازیکنانش در خط دفاعی گفت: بازیکنان صبا نباید چنین اشتباهی انجام می‌دادند اما به هر حال فوتبال همین است. پدیده تیمی است که از اشتباهات حریف نهایت استفاده را می‌کند یعنی این جزو برنامه‌های آنها است. در دیدارهای گذشته ما هم جمع شدن بازیکنان در دفاع را نداشتیم اما مقابل پدیده غفلت کردیم و گل خوردیم. با گذشته‌ها کاری ندارم و به آینده نگاه می‌کنم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و در خطوط سه گانه به ثبات خوبی رسیدیم.

سرمربی صبا با اشاره به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌ تعطیلات نه تنها برای صبا بلکه برای تیم‌ها مشکل‌ساز است. وقتی در اوج مسابقات وقفه‌ای ایجاد می‌شود در فوتبال ایران اصلاً جالب نیست. ما به بازیکنان در تعطیلات برنامه می‌دهیم اما ۸۰،۹۰ درصد آنها طبق این برنامه جلو نمی‌روند و اکثرشان چاق می‌شوند. بازیکنان ایرانی متأسفانه حرفه‌ای فکر نمی‌کنند که این موضوع اصلاً برای تیم‌های مختلف لیگ برتری خوب نیست اما به هر حال همانطور که گفتم افسوس گذشته را نمی‌خوریم و به دنبال جبران نتایج گذشته‌مان هستیم.

مرفاوی گفت: شرایط ما طوری است که نمی‌توانیم به جایگاه هر تیمی که مقابل ما قرار گیرد نگاه کنیم. باید واقع‌بینانانه و جدی جلو برویم تا در لیگ برتر بمانیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چقدر از تیم تراکتورسازی شناخت دارید گفت: صددرصد از تراکتورسازی شناخت داریم، از پدیده و همه تیم‌های لیگ شناخت داشتیم. همه تیم‌ها تمرینات خودشان را بر اساس حریفشان انجام می‌دهند. ما هم تراکتورسازی را آنالیز کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم هر کاری که برای پیروزی مقابل تراکتورسازی است را انجام دادیم اما همه چیز دست خداست. ما فقط می‌توانیم پر تلاش و با انگیزه ظاهر شویم ولی نتیجه به خواست خدا بر می‌گردد.

سرمربی صبا با بیان اینکه در فوتبال نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد، گفت: هیچ تیمی از قبل برنده یا بازنده نیست. شما هفته گذشته دیدید که نفت آبادان در خانه‌اش قهرمان لیگ برتر (پرسپولیس) را برد یا سیاه‌جامگان مشخص شد مدافع عنوان قهرمانی را از پیش‌رو بردارد. نمی‌شود نتایج را فوتبال پیش‌بینی کرد. صبا هم با تیم‌هایی بازی دارد که همه آنها شرایطشان از این تیم بهتر است. شرایط صبا با همه تیم‌ها فرق می‌کند و ما باید به 3 امتیاز برسیم.

مرفاوی درباره غایبان تیمش برابر تراکتورسازی گفت: قاسم دهنوی و امید نظامی‌پور را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، همچنین منصور تنهایی تنها مصدوم ما برای دیدار مقابل تراکتورسازی است. به جز این ۳ بازیکن بقیه بازیکنانمان می‌توانند مقابل تراکتورسازی به ما کمک کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بهتر نیست در دیدار مقابل تراکتورسازی به دفاع بپردازید و چشم به ضد حملات بدوزید، تأکید کرد: هم دفاع و هم حمله لازمه فوتبال است. ما باید هم خوب دفاع و هم خوب حمله کنیم. اینکه صرفاً به دفاع کردن بپردازیم یا فقط بازی هجومی را در دستور کارمان قرار دهیم اصلاً منطقی نیست. ما این موارد را در فوتبال نداریم. باید هر کاری که می‌توانیم انجام بدهیم تا به گل برسیم. امیدوارم بازیکنانم فردا خواسته‌های ما را به خوبی در زمین مسابقه پیاده کنند و با تلاش و انگیزه روز خوبی داشته باشند.

سرمربی صبا در خصوص عدم استقبال هواداران از دیدارهای این تیم در مسابقات مختلف گفت: وجود هوادار برای صبا مفید است ما دوست داریم که در کنار ما باشند و به تیم خودشان کمک کنند. امیدواریم هواداران فردا از تیم صبا حمایت کنند و به ما انگیزه بدهند.

مرفاوی با اشاره به تغییر زمان دیدار صبا-تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ساعت برگزاری مسابقه الان برای هر دو تیم هم منطقی است. تراکتورسازی از ما درخواست کرد که بازی کمی زودتر برگزار شود و ما هم آن را قبول کردیم.

وی در واکنش به گفته یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا زمانی که فولاد خوزستان از شما درخواست کرد زمان دیدارتان را مقابل این تیم تغییر دهید قبول نکردید اما حالا خواسته تراکتورسازی به راحتی قبول کردید، گفت: تراکتورسازی و فولاد خوزستان هیچ فرقی برای ما نمی‌کنند. اگر تراکتورسازی هم از ما می‌خواست در ساعت ۱۵ بازی کنیم آن را قبول نمی‌کردیم. خواسته تراکتورسازی منطقی بود و ما آن را پذیرفتیم. خوزستانی‌ها می‌خواستند که ساعت ۱۵ بازی را برگزار کنیم اما ما میزبان هستیم و باید از برخی امتیازات خودمان استفاده کنیم. ساعت ۱۵ اصلاً زمان مناسبی برای برگزاری یک مسابقه فوتبال نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج