۵۰۸۶۸۹
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: داور پنالتی ما را نگرفت، جان ما را گرفت

سرمربی تیم استقلال معتقد است داور دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد جان آنها را گرفت.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم استقلال معتقد است داور دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد جان آنها را گرفت.

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک گسترش فولاد و استقلال اظهار داشت: طبیعی بود که گسترش فولاد فوتبالی ارائه داد که اجازه نداد ما بازی همیشگی‌مان را ارائه بدهیم. همچنین داور هم جان تیم ما را گرفت. با همه احترامی که به جامعه داوری کشورمان دارم، اما امروز معتقدم که داور (رضا کرمانشاهی) اصلا عملکرد خوبی نداشت، درست است که داوری فوتبال ما در حال پوست‌انداختن است و در سال گذشته داوران جوان زیادی به جامعه فوتبال معرفی شد، اما من امروز خلاصه بازی را در رختکن دیدم و به همین خاطر آمدم که حرفم را با شما (خبرنگاران) در میان بگذارم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: داور یک پنالتی صد در صد را روی علی قربانی نگرفت، من این حرف‌ها را از خودم نمی‌گویم، من صحنه‌هایی را از بازی دیدم و متوجه شدم که قبل از آن که قربانی به توپ ضربه بزند بازیکن تیم حریف ضربه‌ای به قلم پای او زد. همچنین ۸ - ۹ صحنه در وسط زمین اتفاق افتاد که داور آنها را خطا تشخیص نداد. بارها روی امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری خطا کردند اما داور نه تنها آنها را خطا تشخیص نداد بلکه در ادامه خطای بازیکن ما را گرفت. البته صحنه‌ای که در کنج زمین روی میلاد زکی‌پور اتفاق افتاد، پنالتی نبود.

منصوریان تصریح کرد: خطایی که روی علی قربانی در محوطه جریمه اتفاق افتاد صد در صد پنالتی بود. کرمانشاهی امروز جان بازی استقلال را گرفت. او تمام 50 - 50‌ها، 60 به 40‌ها و 70 به 30‌ها را به نفع تیم حریف اعلام می‌کرد. هرچقدر بچه‌های ما تلاش و زحمت می‌کشیدند تا به نقطه‌ای برسیم کرمانشاهی با سوت‌های خود ما را خاموش می‌کرد. داوری امروز در روند بازی تیم ما تاثیر منفی داشت.

وی ادامه داد: گسترش فولاد نیز در میانه زمین هافبک‌های ما را به گونه‌ای مهار کرده بود تا راحت بازی نکنند و بازی را در نیمه زمین نگه داشته بود. گسترش فولاد امروز به خواسته خود که کسب یک امتیاز بود دست یافت، اما اگر داور در آن صحنه پنالتی ما را گرفته بود، روند بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی استقلال گفت: کرمانشاهی در اولین صحنه‌هایی که بازیکن ما مرتکب خطا می‌شد به آنها کارت زرد نشان می‌داد. زکی‌پور با اولین خطا کارت زرد دریافت کرد. حرکت باقری نیز به هیچ عنوان مستحق دریافت کارت زرد نبود و این مسئله باعث شده بود بازیکن خط میانی و دفاع ما با استرس بازی کنند. من به هیچ عنوان از عملکرد داور راضی نیستم و نگران هستم از این هفته به بعد مجدداً شاهد داوری‌های بد باشیم.

منصوریان عنوان کرد: از مهدی تاج خواهش می‌کنم هفته‌های پایانی در چیدمان داوری دقت بیشتری انجام بدهد. استقلال امروز ۲ امتیاز از دست داد و ما نگران هستیم در هفته‌های آخر مجدداً شاهد اینگونه مسائل باشیم. من دیگر سرمربی نفت نیستم که جواب عده‌ای معدود مسئول و هوادار را بدهم، بلکه باید نگران ۳۰ میلیون هوادار استقلال باشم. در بازی امروز بیش از ۲۰ دقیقه از بازی به دلیل خطاهایی که داور اعلام می‌کرد از دست رفت.

وی در خصوص اهداف استقلال گفت: نگاه اول ما در هفته‌های پایانی ابتدا این است به عنوان تیم دوم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنیم. این مسئله نیازمند این است در بهترین شرایط روحی و روانی داوران انتخاب شوند تا بتوانند به خوبی دیدارهای سه تیم پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال را قضاوت کنند. مجدداً از تاج و کمیته داوران خواهش می‌کنم در انتخاب داوران در هفته‌های پایانی دقت کنند. در بین دو نیمه بازی امروز هم من و هم فراز کمالوند نسبت به عملکرد داور معترض بودیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که فراز کمالوند اعتراض‌های او را عاملی بر تغییر سوت‌های داور دانسته‌ است گفت: من فراز کمالوند را دوست دارم، اما دقیقاً مشخص بود که اعتراض‌های چه کسی سوت‌های داور را برگردانده بود. در ۹ صحنه در نیمه دوم خطاهای ۵۰ - ۵۰ به نفع گسترش فولاد اعلام شد و پنالتی ما نیز گرفته نشد. اعتراض‌های من هیچ تاثیری که نداشت بلکه برعکس هم عمل کرد.

سرمربی استقلال با اشاره به فحاشی هواداران گسترش فولاد علیه بازیکنان تیمش، خاطرنشان کرد: در دقیقه 47 صحنه‌ای اتفاق افتاد که کارشناسان داوری می‌گویند،‌ این صحنه پنالتی نبود. البته درست است که در بین کارشناسان داوری ما هم نظرات مختلف است، اما نقطه تاریک دیدار امروز، فحاشی‌های هواداران بود. من از سال 68 به تبریز می‌آیم. هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی به تبریز آمده‌ام. در تبریز فحاشی ممنوع بود. من تا کنون در تبریز فحاشی نشنیده بودم. اوج عصبانیت هواداران تبریزی باز هم به اعتراض کشیده نمی‌شد.

وی یادآور شد: دو سال پیش من به همراه تیم نفت تهران به تبریز آمده بودم و در پایان بازی‌مان مقابل تراکتورسازی، اتفاقات تلخی افتاد که باعث شد قهرمانی از دست نفت و تراکتورسازی برود. حتی در آن وضعیت هم هواداران تبریزی فحاشی نکردند. امروز اما نمی‌دانم چه شده بود که از همان دقیقه نخست، به همه ما فحش خانواده می‌دادند. اصلاً من می‌گویم که رحمتی دروازه‌بان استقلال نیست، اولاد پیغمبر که است. ۹۰ دقیقه به خانواده اولاد پیغمبر فحاشی می‌کنند. یک جاهایی هم به بازیکن یا مربی حق بدهیم که عصبانی شود.

منصوریان گفت: بازیکن فولاد نیست و اعصاب آهنی که ندارد. او هم یک جاهایی عصبانی می‌شود. البته همه می‌دانند این بنده خداها (گسترش فولاد) هوادار چندانی ندارند. امیدوارم باشگاه گسترش فولاد یک الگوی خوب برای همه باشگاه‌های ما باشد. از مسئولان باشگاه گسترش فولاد هم تشکر می‌کنم. وقتی به ورزشگاه بنیان دیزل تبریز می‌آییم، از فوتبال لذت می‌بریم. زمین چمن ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد یکی از بهترین زمین‌های حال حاضر کشور است. ما در تبریز، دیگر خودمان را آماده مصدومیت بازیکنان‌مان نمی‌کنیم. امیدوارم مالک باشگاه گسترش فولاد از بودن در فوتبال خسته نشود.

سرمربی تیم استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری که از او در مورد گفت‌وگویش با فراز کمالوند در بین دو نیمه پرسید، گفت: چقدر سوال می‌پرسید. یک‌بار در این مورد توضیح دادم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      منصوریان راست میگه
      استقلالیم ولی فحاشی به او لاد پیغمبر زشته
      واقعا که..
      یه مشت تماشاگر نما میان ورزشگاه
      بازی استقلال را چند عامل به هم ریخت
      داور..
      تماشاگران..
      نبود سر مربی..
      نبود کاوه و امید...
      داور...
      کمک داور..
      داور
      داور
      و..
      داور
      امید وارم کر مانشاهی دیگه حتی برای تیم های دیگه شوت نزنه

    • بدون نام

      بهتره به جای کارشناسی داوری در باره در باره مشکلات فنی استقلال صحبت کند در این بازی هافبکهای گسترش بهتر بودن واجازه بازیسازی به هافکهای استقلال ندادن . گل قشنگ وتاکتیکی گسترش ضعف بازیکنان استقلال را در کارهای دفاعی نشان داد که اگر برطرف نشود در باشگاهای اسیا مشکل ساز خواهد شد وصعف فنی استقلا در بازی امروز را نیاید گردن داور انداخت مشکلات داوری در همه جای دنیا است

    • فرشید

      این باخت هم به گردن داور!!!!!!
      و
      ربطی به تاکتیک ضعیف تیم و کوچینگ ضعیفتر کادر فنی پر دانش و به روز استقلال نداشت

    • بدون نام

      آقای منصوریان بازیهای مشکل تیمت از حالا شروع میشه امروز شانس آوردی که بر اثر اشتباه بچه گانه مگنو به گل رسیدی و گر نه تا فردا صبح هم بازی طول می کشید به گل نمیرسیدی. حداکثر امتیازی که کسب میکنی 54 است.

    • بدون نام

      من‌خودم‌ پرسپولیسی ام‌ و بازی را کاملا دیدم‌الحق و الانصاف درست‌میگه داوری خیلی به ضرر استقلالیا بود و داور مدام‌به نفع تبریزیها سوت میزد اصلا تابلو بود داور داره حمایت میکنه

    • بدون نام

      من نمی دانم درکشور ما چقدر فوتبال دوست هست که چهل میلیون هوادار پرس پلیس دارد وسی میلیون استقلال هوادار دارد باقی تیمها دیگه کشک

    • بدون نام

      بازلاف زدی عشق دوربین...بروبابا

    • بدون نام

      بازاین منصورحرف مفت زد8

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج