۵۰۸۶۹۰
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

روحانی: به زودی ‌در تولید بنزین خودکفا می شویم

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه به‌زودی ایران در زمره کشورهای خودکفا در تولید بنزین می‌رسد افزود: برای نخستین بار ما در چند هفته‌ آینده درزمینهٔ بنزین خودکفا خواهیم شد و به‌عنوان صادرکننده بنزین مطرح می‌شویم.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی در نشست با فعالان و نخبگان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استان سمنان در سالن جلسات جمعیت هلال‌احمر این استان اظهار داشت: تا امروز هر چه به دست آوردیم در سایه‌ امید و توکل به خدا و اعتماد مردم بود.

وی افزود: تا دیروز قطعنامه‌های تهدید کشورهای جهان علیه ایران را شاهد بودیم اما امروز معاهدات و تفاهم‌نامه‌های همکاری‌های دولت‌های دنیا با ایران را شاهدیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به امنیت موجود در کشور، امنیت را بزرگ‌ترین دستاورد دولت یازدهم دانست و بیان کرد: امروز ایران ما از لحاظ آرامش و امنیت در زمره نمونه‌های برتر دنیاست.

روحانی عنوان کرد: به‌زودی خبرهای خوشی از دستاوردهای هسته‌ای ایران خواهیم شنید که ثابت خواهد کرد ملت و دولت ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای خود عقب‌نشینی نکرده و مسکوت نمانده است.

وی با اشاره به نقش همه نیروهای مسلح کشور در تأمین امنیت کشور اضافه کرد: سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی و نهادهای امنیتی کشور در این زمینه بسیار تلاش کرده و می‌کنند و اقتدار و امنیت ما مرهون اعتماد و انسجام ملی ایران است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه کشور روزبه‌روز ازلحاظ شرایط فرهنگی شرایط مناسب‌تری را پیدا می‌کند عنوان کرد: خوشحالم که برای نخستین بار در کشور به‌واسطه یک حادثه (پلاسکو) بدون دخالت دولتی‌ها، گزارش ملی تهیه‌شده و این نشان می‌دهد که ما به دنبال شفافیت اقدامات و تحقق حقوق شهروندی هستیم.

روحانی، امید را دومین دستاورد دولت یازدهم، پس از امنیت و آرامش دانست و اضافه کرد: برخی از آمارها و افتخارات ملی کشور در سال‌های اخیر حتی در ۶۰ سال گذشته نیز بی‌نظیر بوده است.

وی بیان کرد: در سال ۹۴ پس از ۶۳ سال، صادرات غیرنفتی کشور بر واردات برتری یافت و بر اساس آمارهای موجود، در سال گذشته نیز بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش صادرات بر واردات داشتیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه به‌زودی ایران در زمره کشورهای خودکفا در تولید بنزین می‌رسد افزود: برای نخستین بار ما در چند هفته‌ آینده درزمینهٔ بنزین خودکفا خواهیم شد و به‌عنوان صادرکننده بنزین مطرح می‌شویم.

روحانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و ریاست جمهوری و نیز انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ فردی اجازه نخواهیم داد تا مردم را از رفتن به‌پای صندوق‌های رأی مأیوس کند.

وی با اشاره به برخی خاطرات دوران کودکی خود در شهرهای سمنان و سرخه بیان کرد: برای من تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های این استان؛ خاطرات دوران کودکی و نوجوانی است. استان سمنان همواره مردمانی غیور و باعزت داشته و دارد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در استان سمنان گویش‌ها و لهجه‌هایی وجود دارد که به زیبایی این استان افزوده است یادآور شد: زبان سرخه‌ای هم در جنگ تحمیلی به درد ما خورد و هم در مذاکرات هسته‌ای از این زبان استفاده کردیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به نتایج سفر خود در استان سمنان اضافه کرد: ۱۸ طرحی که امروز در استان سمنان افتتاح و آغاز شد نمونه‌ای از تلاش مردم و دولتمردان در این استان بود.

روحانی اضافه کرد: افتتاح راه‌آهن تهران به گرمسار و طرح‌های دولت برای حومه؛ اقدام مناسب دولت برای کاستن از بار جمعیتی تهران است و نشان می‌دهد که ما می‌توانیم تحولی بزرگ را در کشور ایجاد کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راستی خودکفا بشید یا نشید بازم فرقی به حال ما نمی کنه
      چون دل بخواهی قیمت ها رو می کشید بالا
      و ما بدبخت بیچاره ها چیزی بهتون نمی گیم
      شاید منتظریم خدا جوابتون رو بده

    • امیر

      بابا زمان احمدی نژاد صادر هم میکردیم

    • وجدان

      موقع انتخابات موفقیتهاافشاوعلنی میشه.ولی درسال گذشته خبری ازاینها نبود!

    • خاسر

      این حرف راقبلا اقای احمدی نژاده هم زده بود.

    • بدون نام

      اونوخت شوهر ابتکاروچیکارمیکنین

    • مردم

      آقای روحانی دیگه بس است.دیر اقدام کردی خیلی کارها باید میکردی میتونستی ولی نکردی.هیچ کس دیگه قبولت نداره.تعداد مردودی هستن ک خواهان تو هستن اوناهم حقوقهای نجومین.

    • بدون نام

      دعاش را به جون احمدی نژاد بکن از طرحهای ایشونه

    • بدون نام

      ای بابا ده سال پیش تو تلویزیون گفت تو تولید بنزین خودکفا شدیم و حتی صادر میکنیم

    • بدون نام

      سلام یادم میاد تو دولت قبل یه بارم واسه خودکفایی بنزین جشن گرفتن

    • بدون نام

      خدارو شکر

    • بب نام

      خیلی عجب چه دیر ازخواب بیدار شدند جدی که سیاست از صداقت خیلی فاصله دارد لم تقولون ما لا تفعلون

    • بدون نام

      بنزین الوده که همه را دچار سرطان میکنه

    • بدون نام

      خودتو اذیت نکن

    • بدون نام

      علی برکت ا.....موفق باشی ........

    • بدون نام

      احمدی نژاد هم از این ........زیاد میگفت. .

    • آرش

      بعدشم حتما میشه لیتری 2500 تومن دیگه؟ بالاخره باید هزینه ها جبران بشه

    • بدون نام

      فایده نداره بای بای ... دلت قبل از تو بهتر بود مردم یه جنبه جوشی داشتن حسن جان دیگه مردم بهت اعتماد ندارن بس که لهشان کردی شب عید

    • بدون نام

      اگه به شیوه ی دوره احمدی نژاد میخوایید به خودکفایی برسید که بنزینش محصول پتروشیمی ها و از آلوده ترین بنزین ها بود میخوام صد سال سیاه به این خودکفایی نرسید

    • کامبیز

      کی یعنی چند روز چند ماه چند سال چند دهه چند قرن ؟؟؟؟..... اقای روحانی بخدا قسم زشته اینجور حرفهای وعده سرخرمن و سرکاری...لطفا یه مقدار شعور مردم رو هم در نظر بگیرید...... احترام به مردم معنیش اینه که بیایید یه وعده بی سر و ته بدید و برید ؟؟؟؟؟؟

    • رئال مادرید

      به گوش باشید به گوش باشید ان تخابعات نزدیک است تهرونی های عزیز بروید و دوباره ما اهوازی ها رو با انتخاب شایستتون بدبخت کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج