۵۰۸۷۲۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فروزان: هیچ نقطه ضعفی ندارم

پیش از آنکه به استقلال برود، دو فصل سنگربان تراکتورسازی بود. آن هم در یکی از بهترین دوره‌های تراکتور که امیرقلعه‌نویی هدایتش را برعهده داشت و توانستند بعد از سال‌ها آسیایی شوند.

ورزش سه: پیش از آنکه به استقلال برود، دو فصل سنگربان تراکتورسازی بود. آن هم در یکی از بهترین دوره‌های تراکتور که امیرقلعه‌نویی هدایتش را برعهده داشت و توانستند بعد از سال‌ها آسیایی شوند.

محسن فروزان به همین خاطر معتقد است نامش در کنار نام امیرقلعه‌نویی و تراکتورسازی در تاریخ فوتبال ثبت شده است. او هم با تراکتور و هم با امیرقلعه‌نویی آنقدر خاطرات شیرینی دارد که حتی حالا که باید به عنوان دروازه‌بان صبا مقابل این تیم بایستد، باز هم خود را جدا از این خانواده نمی‌داند. همه این تعلق خاطرها دلایلی برای افزایش انگیزه فروزان شده‌اند تا به این وسیله شایستگی‌هایش را مقابل تیم و سرمربی سابق ثابت کند و با همه وجود برای حفظ صبا در لیگ برتر بکوشد.
صبا روزهای خیلی سختی را می‌گذراند.

بله بازی حساسی است. البته هر ۵ بازی باقی مانده برای ما مهم هستند و از این ۵ بازی، بازی‌های اول به مراتب مهم‌تر هم هستند. باید تا وقتی سرنوشت‌مان به دست خودمان است کاری کنیم و اجازه ندهیم که برای بقا به بازی تیم‌های دیگر چشم بدوزیم.

بازی با تراکتورسازی به جرأت بازی مرگ و زندگی است برای صبا.

بازی با تراکتورسازی، بازی خیلی سختی است برای ما. تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و مهره‌ها و ستاره‌های زیادی دارد. بزرگترین و پرنورترین ستاره‌اش هم امیر قلعه‌نویی است که می‌داند مقابل هر تیمی چطور بازی کند. این موضوع کار ما را خیلی سخت‌تر می‌کند. هرچند که ما هم حسابی تراکتور را آنالیز کرده‌ایم و تاکتیک‌های ویژه‌ای برای موفقیت داریم.
دو سال در تراکتور با امیرقلعه‌نویی کار کرده‌ای. این موضوع بازی را برایت خاص‌تر نمی‌کند؟

خیلی احساس خوبی دارم برای اینکه می‌توانم در چنین مسابقه‌ای حضور داشته باشم. من خاطرات خیلی خوبی از سال‌های حضورم در تراکتورسازی دارم. در فصل اول حضورم، ما موفق شدیم بعد از سال‌ها سهمیه آسیا بگیریم و نام خودمان را در تاریخ فوتبال تبریز ثبت کنیم.
با توجه به شناختی که امیرقلعه‌نویی از سبک بازی‌ات دارد، می‌تواند اطلاعاتی به مهاجمانش بدهد که کار را برایت سخت می‌کند.

چه اطلاعاتی؟ آقای قلعه‌نویی فقط می‌تواند به بازیکنانش بگوید مقابل من طوری ضربه بزنند که هیچ گلری در دنیا نتواند آن را مهار کند. چون من هیچ نقطه ضعفی ندارم (می خندد)
مثل اینکه با تراکتوری‌ها کری هم داری؟

نه اصلاً. این را هم به شوخی گفتم چون بیشتر بازیکنان تراکتورسازی دوستان من هستند و در تراکتور یا تیم ملی با هم همبازی بودیم. من معتقدم که ما جزو یک خانواده هستیم و اصلاً با هم کری نداریم.
روحیه بقیه بازیکنان صبا هم مثل خودت خوب است؟

چرا بد باشد؟ اصولاً همه تیم‌ها برای بازی با تیم‌هایی چون تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس، انگیزه و روحیه خوبی دارند و معمولاً مقابل این تیم‌ها مشکلی بابت انگیزه بازیکنان وجود ندارد چون بازیکنان می‌دانند اگر مقابل این تیم‌ها خوب بازی کنند، حتی ممکن است فصل بعد شانس بازی در آن تیم را داشته باشند.
تراکتورسازی که از حضور در نقل و انتقالات محروم است.

بله اما به طور کلی بازی خوب بازیکنان مقابل تیم‌های بزرگ، در سرنوشت بازیکنان تأثیر دارد.
اما شکست مقابل پدیده، خیلی برای صبا بد شد.

ما در نیمه دوم ۶ فرصت بالای ۸۰ درصد برای گلزنی داشتیم. ۳ موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم که با بدشانسی گل نشد. آقا صمد(مرفاوی) بین دونیمه با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشت، واقعاً شوک خوبی به همه وارد کرد. همانطور که دیدید در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما هرکاری می‌کردیم، توپ‌های مان گل نمی‌شد.
فکر می‌کنی چه عاملی باعث شد صبا امروز در معرض سقوط قرار بگیرد؟

مشکلات صبا هرچه بوده، مربوط به نیم‌فصل اول می‌شود. ما در نیم‌فصل دوم چوب مشکلات نیم‌فصل اول را خوردیم. اگر لیگ از نیم‌فصل دوم شروع می‌شد، الان صبا جزو تیم‌های بالای جدول بود. با همه اینها ما همه تلاش مان را می‌کنیم که با همین شرایط صبا را در لیگ حفظ کنیم و در این راه، حتی یک امتیاز را هم نباید از دست بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      تورو خدا یکم از خودت تعریف کن تورو خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج