جاباما
۵۰۸۷۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حسن‌زاده: استقلال در تبریز برای نباختن بازی کرد

مدافع دهه ۷۰ تیم استقلال گفت: استقلال در تبریز برای نباختن بازی کرد و البته غیبت منصوریان در کنار خط تاثیر گذار بود.

خبرگزاری فارس: مدافع دهه ۷۰ تیم استقلال گفت: استقلال در تبریز برای نباختن بازی کرد و البته غیبت منصوریان در کنار خط تاثیر گذار بود.

رضا حسن‌زاده در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی خوبی بود و فوتبال جان‌داری را شاهد بودیم. به نظرم با توجه به اینکه استقلال طی هفته‌های آینده بازی‌های سنگینی دارد، برنامه‌ریزی‌اش به شکلی بود که به تبریز رفته بود تا نبازد، چون در رده دوم جدول است و سعی کرد بازی را متعادل نگه دارد.

وی افزود: از طرفی گسترش فولاد بسیار خوب بازی کرد و چند موقعیت داشت و فکر می‌کنم اگر استقلال با انگیزه هفته‌های قبل به زمین می‌آمد، می‌‌توانست حتی بازی را ببرد، اگرچه غیبت علیرضا منصوریان در کنار خط تأثیرگذار بود.

مدافع دهه 70 تیم استقلال افزود: استقلال امسال شرایطی را داشت که نفراتش را جابجا کرد و آن ابتدا طوری عمل می‌کرد که خیلی‌ها می‌گفتند منصوریان نمی‌تواند از پس این تیم بربیاید و خیلی‌ها هم می‌گفتند که برای او سرمربیگری استقلال زود بود. از سویی خیلی‌ها هم از منصوریان حمایت کردند و در این بین مدیرعامل استقلال تغییر کرد و زمان برد تا وی بتواند با مدیریت جدید خودش را هماهنگ کند. شما ببینید در نیم‌فصل اول نه فرشید باقری در حد خودش بود و نه علی قربانی و خیلی از بازیکنان دیگر، ولی با شروع نیم‌فصل دوم همه چیز تغییر کرد.

حسن‌زاده افزود: به طور مثال در نیم‌فصل اول خود منصوریان در کنار خط بعضی کارها را انجام می‌داد که همین استرس به تیم منتقل می‌شد. من فکر می‌کنم زمین چمن و حتی آب معدنی‌ها هم از منصوریان نیم‌فصل اول آسایش نداشتند، ولی او حالا با تمرکز تیمش را ارنج می‌کند و خیلی راحت تعویض می‌کند.

وی با اشاره به سبک فوتبال استقلال گفت: واقعیت این است که در نیم‌فصل اول استقلال اصلاً خوب نبود، اما با شروع نیم‌فصل دوم تیم شاداب‌تر شد و می‌بینید که استقلال از کناره‌ها و عمق دفاع حریفان استفاده می‌کند و به نتیجه می‌رسد. حالا خود منصوریان هم شجاع‌تر شده و وقتی اعتماد به نفس پیدا کرده می‌بیند که چه بازیکنی را در کجا باید به زمین بفرستد و از او چه بخواهد.

مدافع سابق استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند به عنوان نایب قهرمانی لیگ برسد، گفت: استقلال مساوی کرد و حالا باید منتظر نتیجه بازی تراکتورسازی بماند. از سویی سیاه‌جامگان برنده بازی شده و مطمئناً تراکتورسازی بازی بسیار سختی دارد و مسابقه صبا با این تیم حکم مرگ و زندگی را دارد. من فکر می‌کنم بازی تعیین‌کننده دوم شدن، دیدار استقلال و تراکتورسازی است و تصورم این است که استقلال با این روحیه می‌تواند نایب قهرمان لیگ باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج