جاباما
۵۰۸۷۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسماعیل‌پور: فقط با ۵ روز تمرین به کرواسی رفتیم

ملی‌پوش تیم فوتسال کشورمان گفت: تیم ما فقط با پنج روز تمرین به کرواسی رفته بود و به همین دلیل بازیکنان مشکل بدنی داشتند.

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوش تیم فوتسال کشورمان گفت: تیم ما فقط با پنج روز تمرین به کرواسی رفته بود و به همین دلیل بازیکنان مشکل بدنی داشتند.

احمد اسماعیل‌پور در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال و برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل کرواسی اظهار داشت: سال 95 بسیار پرفشار بود و بعد از اتمام لیگ مجبور شدیم چند روز استراحت کنیم. به همین دلیل فقط با پنج روز تمرین به کرواسی رفتیم و با این تیم بازی کردیم.

وی افزود: کرواسی تیم خوب و فیزیکی بود و بازیکنان آماده‌ای داشت. به دلیل اینکه فقط چند روز تمرین کرده بودیم مشکل بدنی داشتیم. در بازی اول مقابل کرواسی بازی آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت اما در بازی دوم اگر از فرصت‌هایی که بدست آوردیم استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با اختلاف بالا کرواسی را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: بازیکنان جوانی که به اردو دعوت شدند همه خوب هستند و در لیگ هم بازی‌‌های خوبی را انجام داده‌اند. برگزاری بازی‌های دوستانه به آنها کمک می‌کند تا تجربه لازم برای حضور در مسابقات را بدست بیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج