۵۰۸۹۳۶
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم ها

پخش‌کنندگان سینمای ایران،جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی را تا شامگاه پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه در حالی اعلام کردند که همچنان دو فیلم «گشت» و «خوب، بد، جلف» بیشترین فروش را دارند و در میان بقیه‌ی فیلم‌های اکران نوروزی، دو فیلم میلیاردی شده‌اند و دو فیلم دیگر به یک میلیارد هم نرسیدند.

خبرگزاری ایسنا: پخش‌کنندگان سینمای ایران،جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی را تا شامگاه پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه در حالی اعلام کردند که همچنان دو فیلم «گشت» و «خوب، بد، جلف» بیشترین فروش را دارند و در میان بقیه‌ی فیلم‌های اکران نوروزی، دو فیلم میلیاردی شده‌اند و دو فیلم دیگر به یک میلیارد هم نرسیدند.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده «سه بیگانه» از فروش، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی این ساخته‌ی مهدی مظلومی خبر داد.

به گفته‌ی این پخش کننده این رقم فروش مجموع فروش تهران و شهرستانهاست و این فیلم ۲۵ سالن در تهران و حدودا ۴۰ سالن در شهرستانها دارد.

به گفته‌ی اسماعیلی؛فیلم «سه بیگانه» در حالی سومین هفته‌ی اکرانش را پشت سرگذاشته است که هیچ گونه امکان تبلیغی ندارد.

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران که پخش‌دو فیلم «آباجان» و «یک روز بخصوص» را برعهده دارد، درباره‌ی آخرین رقم فروش این دو فیلم اجتماعی گفت: فیلم «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی ۸۱۰ میلیون تومان با ۲۸ سالن در تهران و شهرستانها فروخته است.

به گفته‌ی این پخش کننده؛ فیلم «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان نیز در ۳۳ سالن تهران و شهرستانها فروشش به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نزدیک می‌شود.

پارسیان پخش‌کننده فیلم «ماجرای نیمروز» هم به ایسنا گفت: آخرین ساخته‌ی محمد حسین مهدویان،تا شب گذشته در تهران یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان فروش داشته است و در شهرستانها ۶۱۰ میلیون تومان فروخته است که مجموعا فروشش از مرز ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان گذشته است.

به گفته‌ی این پخش کننده؛ فیلم «ماجرای نیمروز» در تهران و شهرستانها ۶۲ سالن سینما دارد و طی روزهای آینده به تعداد سینماهای آن در شهرستانها اضافه خواهد شد.

پارسیان همچنین خبر داد که با آغاز مجدد ثبت نام اکران دانشجویی،۲۶۰ دانشگاه ثبت نام کردند و گفت: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی،فروش «ماجرای نیمروز» پس از تعطیلات سیر صعودی داشته است.

مختاری مسوول پخش «هدایت فیلم» نیز درباره‌ی آمار فروش «گشت۲» و «خوب، بد، جلف» توضیح داد: «گشت» در تهران ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و در شهرستانها ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون فروش داشته است که مجموع فروشش به مرز ۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گفته‌ی او؛ تعداد سینماهای «گشت» ۹۵ سالن در شهرستانها و ۳۲ سالن در تهران است.

مختاری همچنین از فروش ۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومانی «خوب، بد، جلف» در تهران و ۴ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومانی در شهرستانها خبر داد که مجموع فروش این ساخته‌ی پیمان قاسم خانی را به رقم ۱۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در ۳۰ سینمای تهران و ۸۵ سالن در شهرستانها می‌رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج