۵۰۸۹۴۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

امام جمعه تهران: برای تعطیلی های زیاد فکری کنید

خطیب نماز جمعه این هفته تهران به موضوع تعطیلی‌های بسیار که باعث از دست رفتن زمان می‌شود اشاره کرد و گفت:‌ شاهدیم که برای ایام عید از چند روز قبل تا چند روز بعد از ۱۳ کشور تعطیل می‌شود که این موضوع باعث از دست رفتن زمان خواهد شد. پس مجلس باید در این زمینه فکری کند تا بتوانیم به خوبی از عمر و زمان‌مان بهره بگیریم.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران به تفسیر و معنای سوره والعصر پرداخت و اظهار کرد: خداوند در سوره والعصر به اهمیت و جایگاه زمان اشاره می‌کند و تاکید بر این است که از زمان استفاده کنیم و از آن بهره بگیریم.

وی به اوضاع و شرایط دنیا و مشکلات کشور اشاره کرد و افزود:‌ باید در میان دستگاه های تقنینی، اجرایی و قضایی و متن جامعه انگیزه ایجاد شود و با بهره‌برداری از زمان به تولید و اشتغال و توسعه اقتصاد ایمان داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری را مرتبط با عزت و استقلال کشور دانست و افزود:‌ مجلس و دستگاه اجرایی باید در تصویب قوانین به کار و اشتغال توجه داشته باشند و همه فکری کنند تا در جامعه انگیزه ایجاد شود چون اگر انگیزه داشته باشیم از زمان به خوبی بهره خواهیم گرفت.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران به موضوع تعطیلی‌های بسیار که باعث از دست رفتن زمان می‌شود اشاره کرد و گفت:‌ شاهدیم که برای ایام عید از چند روز قبل تا چند روز بعد از ۱۳ کشور تعطیل می‌شود که این موضوع باعث از دست رفتن زمان خواهد شد. پس مجلس باید در این زمینه فکری کند تا بتوانیم به خوبی از عمر و زمان‌مان بهره بگیریم.

امام جمعه موقت تهران به موضوع سوریه و شرایط آن اشاره کرد و گفت:‌به دروغ می گویند که سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده در حالیکه خودشان به تروریست‌ها سلاح شیمیایی داده‌اند و وقیحانه در مقابل دنیا می ایستند و دروغ می گویند.

امامی کاشانی به جنایات آمریکا و اسرائیل و کمک‌های حاکمان خبیث کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی به اسرائیل برای جنایات در یمن اشاره کرد و گفت: دنیا در چنین شرایطی است و امیدواریم که خداوند هر چه زودتر زمان ظهور امام عصر (عج) را فراهم کند.

امام جمعه موقت تهران به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت‌: ایران همواره کشوری با عزت و استقلال و با دستاوردهای فناوری علمی در دنیا آبرو داشته است و دشمن به دنبال نقطه ضعفی است تا به ما ضربه زند که در این راستا حضور روشن و بیدار مردم در روز انتخابات پای صندوق های رای وحدت ملی مردم را به دشمنان نشان خواهد داد.

امامی کاشانی به فصل نام نویسی طلاب در کشور اشاره کرد و افزود: طلاب عزیز کشورمان باید برای تبیین اسلام اهتمام لازم را به درس خواندن در حوزه ها داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به موضوع و اهمیت مسکن و فعالیت بنیاد مسکن در کشور گفت: ان‌شاء‌الله آنچه که باید و شاید در این زمینه در کشور اتفاق بیفتد.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه های اول نماز جمعه این هفته تهران ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام جواد (ع) به معنای توکل در زندگی انسان اشاره کرد و گفت:‌ توکل یعنی انسان خدا را وکیل خود کند و زندگی خود را به خداوند بسپارد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران همچنین به ایام مبارک ماه رجب و اعتکاف اشاره کرد و توضیح داد:‌ اعتکاف یعنی انسان خود را ملازم کند و با قصد قربت در برابر پروردگار تعظیم کند یعنی در اعتکاف قربت ، تعظیم و ملازمت نهفته است و تعظیم یعنی توجه به خدا و دوری از گناه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      تعطیلات بسیار کمه

    • محمدامین

      تعطیلات زیاد به ماآرامش می ده وخیلی هم خوب است

    • بدون نام

      تعطیلی زیاد واسه آموزش و پرورشه وگرنه که کارمند جماعت انقدر تعطیلی نداره که

    • بدون نام

      ایران تعطیلی کم هم داریم باید بگید بیشتر کنن

    • بدون نام

      منظورش اينه كه تعطيلات ملي مثل نوروز كم بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج