۵۰۹۰۵۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دایی: تیم نفت اصلا صاحب ندارد!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید تیمش می‌توانست برابر سایپا به تساوی برسد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید تیمش می‌توانست برابر سایپا به تساوی برسد.

علی دایی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: این بازی در نیمه اول یک دیدار متعادل بود اما نیمه دوم بازی بهتر شد. سایپا از تک فرصتی که به دست آورد استفاده کرد و توانست به گل برسد. ما هم می‌توانستیم در لحظات پایانی این دیدار را به تساوی بکشانیم که این اتفاق رخ نداد.

دایی افزود: زور ما همین بود. متاسفانه ارسلان مطهری رادر خط فوروارد در اختیار نداشتیم که این موضوع روی عملکرد ما تاثیر گذاشت. فکر می‌کنم بازی اگر به تساوی می‌کشید عادلانه‌تر بود اما در هر صورت این دیدار را باختیم.

دایی در ادامه درباره حواشی و مشکلات مالی پیرامون تیمش هم گفت: تیم ما اصلا صاحب ندارد. به طور مثال امروز اصلا نتوانستیم برای تیم‌مان اتوبوس تهیه کنیم و بازیکنان ما با خودروی خودشان به ورزشگاه آمدند تا بازی را انجام دهیم. این یک فاجعه برای فوتبال ما محسوب می‌شود. شما ببینید در اروپا چه می‌گذرد. متاسفانه ما کسی را نداریم. متاسفانه حتی زمین تمرین هم نداریم و از این و آن خواهش می‌کنیم زمین در اختیار ما بگذارند تا تمرین کنیم. متاسفانه کسی پاسخگوی ما نیست. مشکلات مالی همه چیز تیم ما را خراب کرده است. ما آمده‌ایم تا با فوتبال کیف کنیم اما با این وضعیت عذاب می‌کشیم.

وی ادامه داد: اگر امروز یکی از بازیکنان ما پیراهنش پاره می‌شد، لباس نداشتیم که به او بدهیم. یک اتوبوس که شاید هزینه‌اش ۵۰۰ هزار تومان می‌شود، نتوانستند بگیرند تا تیم با اتوبوس به ورزشگاه بیاید. چه انتظاری از ما دارید؟ هیچ کس جوابگوی ما نیست. تا به حال چنین مسائلی را ندیده بودم. من تا به حال در تیم‌های زیادی که مشکل داشتند کار کرده‌ام اما این گونه مسائل را ندیده‌ام. ما اصلا نمی‌دانیم باید با چه کسی صحبت کنیم. همان طور که گفتم می‌توانید باور کنید اگر امروز لباس برخی بازیکنان ما پاره می‌شد لباس دوم نداشتیم که به آن‌ها بدهیم. از تیمی که هیچ چیز ندارد، چه انتظاری دارید؟ باشگاه ما به همه بدهکار است. ما اردوی اردبیل را برای آماده‌سازی بیشتر برگزار کردیم اما هنوز پول آن اردو را نداده‌اند و بدهکار هستند. دیروز مسئول رستوران یقه آقای خلیلی را گرفته و می‌گوید پول من را باید شما بدهید. اتفاقاتی در این باشگاه رخ می‌دهد که ما تا به حال ندیده‌ایم. من نمی‌دانم از مشکلات‌مان باید برای چه کسی صحبت کنیم. چقدر می‌توانیم از جیب خودمان هزینه کنیم؟ بازیکن من قبل از اردوی اردبیل رباط صلیبی پاره کرده اما الان بازی می‌کند و هنوز پول عمل جراحی‌اش را نداده‌اند. بازیکنان من با غیرت می‌آیند و برای دل خودشان بازی می‌کنند. این تیم با این شرایط باید به لیگ یک سقوط می‌کرد نه اینکه در فینال جام حذفی حضور داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب از جیب مبارکت خرج کن تو که ماشاءالله وضعت خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج