۵۰۹۰۸۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

طرح بلیت ۲۰ هزار تومانی سینما متوقف شد

اواخر سال گذشته، سخنگوی شورای صنفی نمایش از شناورسازی بلیت سالن های سینمایی در سال ۹۶ خبر داد. بر اساس این طرح سینماهایی که از نظر شهری و جغرافیایی، موقعیت بهتری داشتند، می توانستند بلیت های خود را تا سقف ۲۰ هزارتومان به مخاطبان عرضه کنند.

آی سینما: اواخر سال گذشته، سخنگوی شورای صنفی نمایش از شناورسازی بلیت سالن های سینمایی در سال ۹۶ خبر داد. بر اساس این طرح سینماهایی که از نظر شهری و جغرافیایی، موقعیت بهتری داشتند، می توانستند بلیت های خود را تا سقف ۲۰ هزارتومان به مخاطبان عرضه کنند. اما همایون اسعدیان رئیس این شورا امروز از توقف این طرح خبر داد و آماده نبودن ذهنی مردم را مهم ترین دلیل این تصمیم دانست.

اواخر هرسال، بحث افزایش قیمت بلیت سالن های سینمایی به یکی از مهم ترین موضوعات جلسات شورای صنفی نمایش تبدیل می شود. اما بر خلاف سال های گذشته که نرخ های معینی به قیمت بلیت ها افزوده می شود، شورای صنفی نمایش اواخر سال گذشته اعلام کرد که در سال ۹۶، طرح شناور سازی قیمت بلیت ها به اجرا درخواهد آمد و پردیس های سینمایی می توانند تا سقف ۲۰ هزار تومان، بلیت های خود را به مخاطبان ارائه کنند.

با آغاز سال جدید، اغلب پردیس های سینمایی ، بلیت های خود را با نرخ ۱۲ هزارتومانی به مخاطبان ارائه کردند و از قیمت شناور و متغیر خبری نبود. همایون اسعدیان، رییس شورای صنفی نمایش امروز در گفت وگو با برنامه «سینما معیار» در رادیو به بحث شناور سازی، قیمت بلیت سالن های سینمایی اشاره کرد و گفت: «شناورشدن بلیت سینما خوب بود و می توانست به سینما کمک کند، اما فعلا این طرح را بخاطر آماده نبودن ذهن مردم متوقف کردیم!»

حالا باید دید که بحث شناورسازی قیمت بلیت سینما تا چه زمانی متوقف خواهد ماند، چون پیش تر اصناف سینمایی از جمله شورای عالی تهیه کنندگان، انجمن سینماداران و پخش کنندگان، موافقت خود را با این طرح اعلام کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلماشون به اندازه ۱۰ تومن نمی ارزید حالا می خوان ۲۰ تومن کنن!!!
      اول سطح کار رو ببرین بالا بعدا زیاد کنین...

    • کامی

      بلیط هزار تومن باشه یا بیست هزار کسی سینما نمیره

    • بدون نام

      اگه این کارو بکنن با دست خودشون سینما رو نابود میکنن!

    • بدون نام

      2000 تومان کافی بود

    • بدون نام

      این یعنی عقده حقارت و حسادت.
      محل کار من گاندی هست،نون 100 تومنی میدن 1500 تازه کوچیکتر، 3 تا دنه پرتقال میشه 10-15 تومن.یعنی مشخصه میگن اینا که پولدارن بذارین جیبشونو بزنیم.کمبود دارن چون.گویا کار از ریشه خرابه.اونی که اون بالا نشسته هم همینه تفکرش.در حالیکه خودشم بالا شهر نشینه.اما متاسفانه چشم تنگ دنیادار را،یا قناعت پر کند یا خاک گور...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج