۵۰۹۰۹۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سعداوی: برخی در تیم‌مان همدل نیستند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌ گفت: برخی در تیم‌مان همدل نیستند و اگر این مسئله ادامه داشته باشد مجبور می‌شوم خیلی از مسائل را مطرح کنم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌ گفت: برخی در تیم‌مان همدل نیستند و اگر این مسئله ادامه داشته باشد مجبور می‌شوم خیلی از مسائل را مطرح کنم.

نعیم سعداوی در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر، گفت: شناخت خوبی از سپاهان داشتیم. سپاهان تیم خوب و بازیکنان قوی دارد. سپاهان را به خوبی آنالیز کردیم و به جرات می‌توانم بگویم جزو معدود تیم‌هایی بودند که به ما آنقدر حمله کردند. امروز با بازی انتحاری دنبال کسب 3 امتیاز بودیم به خاطر این نوع از بازی این امکان وجود داشت که گل دوم را بخوریم.

وی افزود: امروز گلر سپاهان روز خوبی را پشت سر گذاشت و او بارها توپ را از دروازه بیرون کشید. از بازیکنان تیم راضی هستم آنها فوتبال خوبی را پشت سر گذاشتند. تعدادی از بازیکنان تیم همدل نیستند و شاید مجبور شوم که در آینده خیلی از حرف‌ها را بزنم. بازیکنان باید قدر این هواداران را بدانند از حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم که امروز به رختکن تیم آمدند و جای مسئولان باشگاه را پر کردند. بازیکنان تیم انتظار زیادی ندارند و تنها انتظارشان حضور مسئولان باشگاه است که به آنها خسته نباشید بگویند.

در نیم فصل و بعد از بازی با سیاه‌جامگان گفتم اگر مشکل من هستم بگویند تا به راحتی بروم. اگر مشکلی نیست چرا روال عادی را طی نمی‌کنند و چیزی که ما می‌خواهیم را انجام نمی‌دهند از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. امروز توپ‌های ما به گل نرفت. اما در نیم فصل اول توپ‌ها ما به راحتی وارد دروازه می‌شد. در پایان باید بگویم تا پایان سال جاری با باشگاه‌ قرارداد دارم و تا پایان خودم و کادرم با قدرت می‌ایستیم. در پایان فصل هم دست مسئولان است که هر کاری که می‌خواهند را انجام دهند و به جمع بندی برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      آقای سعداوی :
      از یکطرف میگین بازیکنا همدل نیستن
      و
      از طرف دیگه میگین:از بازی خوب بازیکنام راضی م

      کدومو باور کنیم؟؟؟؟



      و
      اینکه
      ((مرد))وجود داره و رک حرف میزنه،نه اینکه با تهدید الکی دنبال باج خواهی باشی

    • دست خدا

      تو چوب خدا را میخوری و باعث ابروی مربی با کلاسی مثا استماچ شدی.بهانه نیاور و این حرفها خیلی نخ نما وتابلو شده .همون اخر فصل فقط برو و پشت سرت عم نگاه نکن.تو و امثال تو مربی نیستید.برو از استیماج حلالیت بخواه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج