۵۰۹۱۳۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

نقی‌زاده:

حتماً استقلالی‌ها کاری کردند که فحش خوردند

هافبک تیم گسترش فولاد تبریز می‌گوید که بازیکنان استقلال هواداران آنها را تحریک کردند و همین موضوع دلیل فحاشی‌ها در ورزشگاه تبریز بود.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم گسترش فولاد تبریز می‌گوید که بازیکنان استقلال هواداران آنها را تحریک کردند و همین موضوع دلیل فحاشی‌ها در ورزشگاه تبریز بود.

علیرضا نقی‌زاده زننده تنها گل گسترش فولاد مقابل استقلال، درباره دیدار تیمش مقابل استقلال، فحاشی‌های انجام شده در ورزشگاه و ناراحتی کمالوند از بازیکنان تیمش صحبت‌ کرد.

یک امتیاز خانگی گرفتید و تیم دوم جدول را متوقف کردید.

همه می‌دانند که استقلال این‌ روزها حتی از پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. علیرضا منصوریان با تغییراتی که در نیم‌فصل دوم به وجود آورد، استقلال را متحول کرد. آنها هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی می‌گیرند، اما ما مقابل گسترش فولاد کاملاً دست‌وپا بسته بودند. 90 دقیقه تیم برتر زمین بودیم و به استقلال اجازه نفس کشیدن ندادیم. استقلال یک فرصت هم نداشت که دروازه‌بان ما را مجبور به واکنش کند. نمی‌دانم چرا، اما متاسفانه پس از گلی که زدیم،‌ فکر کردیم بازی تمام شده است. مقابل تیم‌های بزرگ هم اولین اشتباه با آخرین اشتباه برابر است. به هر حال فکر می‌کنم تساوی مقابل استقلال هم نتیجه بدی نبود.

درباره گلی که به مهدی رحمتی زدی بگو؛‌ در بازی رفت هم به استقلال گل زدی بودی و در این بازی هم موفق به گلزنی شدی.

بله، حالا من هم می‌توانم لقب «رفت‌وبرگشت» بگیرم. می‌توانید به من بگویید «علیِ رفت‌وبرگشت» (می‌خندد). البته من در دو، سه فصل گذشته هم به استقلال گل زده بودم. چند هفته‌ای می‌شود که با نظر فراز کمالوند جلوتر آمده‌ام و در تمرینات هم عملکرد خوبی در پست جدیدم داشتم. خوشحالم که در پست جدیدم موفق شدم نظر مثبت کمالوند را جلب کنم. گلی هم که به استقلال زدم، حاصل زحمت همه بچه‌ها بود. اگر لوسیانو پریرا آن پاس را نمی‌داد، من هم نمی‌توانستم گلزنی کنم.

فراز کمالوند پس از بازی انتقاد تندی از کوروش ملکی و مگنو باتیستا داشت...

به هر حال طبیعی است. وقتی منِ بازیکن صددرصد به خاطر از دست دادن 2 امتیاز ناراحتم، کادر فنی هم 500 درصد ناراحت است! ما راحت می‌توانستیم مقابل استقلال برنده شویم. فراز کمالوند توان و پتانسیل بازیکنان را می‌بیند و می‌داند که ما می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. بعد از بازی هم کمالوند عصبانی بود. شاید او به‌زودی ملکی و مگنو را ببخشد.

نظرت درباره فحاشی‌هایی که هواداران حاضر در ورزشگاه به بازیکنان استقلال داشتند، چیست؟

حتماً اعضای تیم استقلال یک کاری کردند که هواداران ما هم به این شکل واکنش نشان دادند.

یعنی بازیکنان استقلال هواداران‌ شما را تحریک می‌کنند؟

من نمی‌دانم، اما بالاخره یک عاملی باید باعث تحریک آنها شده باشد. هوادار «مرض» ندارد و مریض نیست که بی‌خود و بی‌جهت به یک نفر فحاشی کند. همه بازیکنان باید بدانند که نباید کاری انجام دهند که هواداران حاضر در ورزشگاه عصبانی شوند. این فحاشی‌ها در شأن مردم آذربایجان نبود.

گسترش فولاد با تساوی مقابل استقلال، به نفع تراکتورسازی کار کرد هر چند این تیم برابر صبا باخت. البته هواداران تراکتورسازی یک هفته پیش شعارهایی علیه شما سر می‌دادند.

برخی‌ها می‌گویند که ما باید مقابل تراکتورسازی می‌باختیم. فوتبال حرفه‌ای است و در فوتبال حرفه‌ای هم ما چرا باید امتیاز از دست بدهیم؟! گسترش فولاد خودش یک مجموعه است که هر سال چندین میلیارد هزینه می‌کند.حالا اگر ما بخواهید امتیاز الکی از دست بدهیم، خدا را خوش می‌آید؟ ما اگر همین استقلال را می‌بردیم، کسب سهمیه آسیا‌ صددرصد می‌شد. به هر حال با این تساوی، ما راه را برای تراکتورسازی باز کردیم. حالا نایب قهرمانی تراکتورسازی دست خودش است.

حالا با این اوضاع، فکر می‌کنی گسترش فولاد می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد؟

هدف‌گذاری گسترش فولاد، رتبه ششم جدول رده‌بندی است. ما الان فقط سه امتیاز با تیم چهارم جدول رده‌بندی فاصله داریم. فاصله‌مان با تیم ششم جدول هم فقط دو امتیاز است و دو بازی خانگی مقابل نفت آبادان و نفت تهران هم داریم. همان‌طور که ما در دیدار مقابل استقلال، به تراکتورسازی کمک کردیم، انتظار داریم که هواداران تراکتورسازی هم در دیدارهای خانگی آینده، گسترش فولاد را تنها نگذارند. ما اگر دو دیدار خانگی آینده‌‌مان را ببریم، به احتمال 70 درصد می‌توانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر دو گروه مایه تاسفن..

    • بدون نام

      از نحوه حرف زدنت ادبت معلومه

    • بدون نام

      اقای نقی زاده گذر شما به تهران میخوره بعد میبینی بیخود و بی جهت میشه فش داد یانه

    • بدون نام

      اگراستقلال یه فرصت هم نداشت پس چه جوری یه گل خوردید!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج