۵۰۹۱۶۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تداوم محبوبیت سیروس در انزلی

١٩‌سال از آن اتفاق تلخ می‌گذرد اما هنوز اگر در اواسط فروردین‌ماه به انزلی بروید، می‌بینید که مردم با چه شور و اشتیاقی بر سر مزار شماره ٩ سابق تیم‌ملی حاضر می‌شوند تا یاد او را گرامی نگه دارند.

روزنامه شهروند: ١٩‌سال از آن اتفاق تلخ می‌گذرد اما هنوز اگر در اواسط فروردین‌ماه به انزلی بروید، می‌بینید که مردم با چه شور و اشتیاقی بر سر مزار شماره ٩ سابق تیم‌ملی حاضر می‌شوند تا یاد او را گرامی نگه دارند.
چهره‌های مطرح در انزلی
١٨ فروردین‌ماه‌سال ١٣٧٧ کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال ایران و ملوان انزلی در جاده رشت به تهران به همراه پسرش دچار سانحه رانندگی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. بدون‌شک این اتفاق یکی از تلخ‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که به همین دلیل بعد از ١٩‌سال هنوز هم از یاد مردم نرفته است. ١٨ فروردین ماه‌سال ٩٦ هم مردم انزلی و خیلی از شهرهای اطراف برای زنده نگه داشتن یاد سیروس قایقران بر سر مزار او حاضر شدند و مراسمی باشکوه برگزار کردند. امیر حاج رضایی، محمد مایلی‌کهن، علی نظرمحمدی، امید هرندی، بهزاد داداش زاده، فرزاد سیری، قربانعالی الماسخاله و.... ازجمله حاضران در مراسم قایقران بودند.
همایشی به نام قایقران

سیروس قایقران که یکی از آرام‌ترین و با اخلاق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود، به دلیل رفتار خوبش با مردم محبوبیت بالایی در میان اهالی انزلی داشت. روز پنجشنبه هفته گذشته نیز علاوه بر مراسمی که بر سر مزار وی برگزار شد، با همت مسئولان شهر انزلی، همایشی نیز در تالار مشاهیر بندرانزلی به یاد قایقران برپا شد تا بیش از پیش از خصوصیات بارز کاپیتان سابق تیم‌ملی برای جوان‌های امروزی گفته شد. همایش بزرگ زنده یاد سیروس قایقران در تالار ارشاد انزلی همراه با تقدیر از چهره‌های برتر ورزشی استان گیلان و همچنین تقدیر از خانواده‌های دو شهید مدافع حرم بندرانزلی همراه بود. در این مراسم نیز شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک حضور داشت و به همراه امیر حاج رضایی دقایقی درباره زنده یاد سیروس قایقران به سخنرانی پرداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      کاپیتان روحت شاد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج