۵۰۹۲۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمایت رایان گیگز از مورینیو

ستاره سابق شیاطین سرخ تاکید کرد که این تیم شانس قهرمانی در لیگ اروپا را در کارنامه دارد و به نوعی به حمایت از مورینیو پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از اسکای اسپورت، با وجود این که ژوزه مورینیو رفتار مناسبی با رایان گیگز نداشت اما اسطوره ولزی شیاطین سرخ به حمایت از "آقای خاص" پرداخت و ترجیح داد تا سخنان انتقادی آمیزی را درباره او بر زبان نیاورد.

او گفت‌: براین باور هستم که شرایط برای قهرمانی منچستریونایتد در لیگ اروپا وجود دارد و اگر این قهرمانی به دست آید هواداران راضی می‌شوند، چرا که قهرمانی در لیگ اروپا به معنای حضور در لیگ قهرمانان اروپا است و این چیزی است که هواداران به دنبال آن هستند. قهرمانی در لیگ اروپا دستاورد بزرگی برای منچستریونایتد در فصل جاری خواهد بود و بر این باورم که امکان چنین چیزی زیاد است.

او درباره عملکرد مورینیو در شیاطین سرخ گفت‌: نباید الان درباره مورینیو قضاوت کرد. باید به این مربی فرصت داد. بعد از پایان فصل می توان قضاوت بهتری درباره او داشت.

گیگز درباره دوران حضورش در کنار لوئیس فان خال گفت‌: در این دو سال چیزهای زیادی یاد گرفتم. فان خال به خوبی من را زیر نظر داشت. او به کوچکترین چیزها هم توجه می‌کرد. در طول دوران ورزشی خود هیچ مربی را مانند فان خال ندیدم که تا این اندازه به جزئیات توجه کند.

اسطوره شیاطین سرخ درباره این سوال که آیا دوست دارد در لیگ جزیره مربیگری کند، پاسخ داد: دوست دارم در تیمی مربیگری کنم که انگیزه اول شدن و قهرمانی را داشته باشد و به همین خاطر فعلا ترجیح می‌دهم که در لیگ دسته دو مربیگری کنم. از لیگ جزیره هم پیشنهاد داشتم و مربیگری در سوانسی به من پیشنهاد داده شد که آن را رد کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج