۵۰۹۳۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برمک: پرسپولیس مقابل الریان دست و پا بسته نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الریان قطر دست‌وپا بسته نیست و به نظرم اگر در فاز دفاعی تیم به‌خوبی مدیریت شود، می‌توان این تیم را هم شکست داد.

خبرگزاری فارس: کوروش برمک درباره شرایط پرسپولیس در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: با توجه به ۴ بازی باقیمانده تا پایان لیگ و با اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر در بازی‌های تیم‌های رقیب مثل تراکتورسازی و استقلال رخ داده، باید بگویم که روحیه خوبی بر تیم پرسپولیس حاکم است. امسال خوشبختانه شرایط خوبی بر پرسپولیس حکمفرما بود و این موضوع از ابتدای سال شروع شد و امیدوارم تا پایان لیگ ادامه پیدا کند. به نظرم پرسپولیس اگر یک بازی دیگر را ببرد، سه هفته مانده با پایان لیگ قهرمانی‌اش مسجل خواهد شد و پاداش خوبی به هواداران خواهد داد.

وی ادامه داد: با این همه نباید از برخی ایرادات چشم‌پوشی کرد. پرسپولیس در برخی از بازی‌ها در انجام امور دفاعی متزلزل بود و نمونه آن را می‌توانم بازی با صنعت نفت آبادان عنوان کنم که در این بازی سرخ‌پوشان اسیر ضدحملات حریف شدند. پرسپولیس نتوانست یک دفاع چپ مطمئن و کلاسیک داشته باشد و در دفاع راست هم تغییرات زیادی رخ داد. از طرفی تکلیف رامین رضائیان هم آن‌گونه شد و معتقدم باید برای فصل بعد فکر خوبی برای پست دفاع چپ و راست پرسپولیس شود. این اشکالات ادامه داشته باشد، در آسیا دچار مشکل خواهیم شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بازی روز دوشنبه این تیم مقابل الریان قطر را چطور پیش‌بینی می‌کنید، اظهار داشت: همان‌طور که گفتم با توجه به وضعیت پرسپولیس روحیه خوبی بر این تیم حاکم است. امیدوارم اتفاقی بیفتد که پرسپولیس بتواند روند خوب خودش را در بازی با الریان هم ادامه دهد، البته در این بازی باید مواظب ضدحملات حریف بود. پرسپولیس در خط حمله مشکل خاصی ندارد؛ چراکه آنها از بهترین مهاجمان بهره می‌برند اما موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، ‌این است که شاگردان برانکو با تعداد بالا حمله می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود تا در خط دفاع تعداد نفرات کمتر باشد. این موضوع باید مدیریت شود تا دچار ضدحملات حریفان نشویم. به‌هرحال حریفان آسیایی به‌گونه‌ای هستند که از سه موقعیت، یک توپ را گل نمی‌کنند، بلکه از هر یک موقعیتی که به‌دست می‌آورند، به گل می‌رسند.

برمک درباره عملکرد خط حمله پرسپولیس هم تصریح کرد: طارمی مهاجم شش دانگ و گل‌زنی است اما باید تمرینات اختصاصی بیشتری داشته باشد، البته بازیکنان هجومی مثل محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و... که در فاز هجومی کار می‌کنند هم باید تمرینات اختصاصی انجام دهند. مهاجم، غذایش زدن توپ به تور است و اگر این غذا نباشد، کارش را فراموش می‌کند. یک مهاجم باید در خواب هم گل بزند. شاید اگر طارمی موقعیت گل زیاد از دست می‌دهد، به این دلیل است که موقعیت گل زیاد خلق می‌کند. طارمی در حال حاضر آقای گل لیگ است و می‌بینیم که هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس کارش را به‌درستی انجام می‌دهد و گل‌های حساسی می‌زند که این موضوع نشان از شم‌ّ گل‌زنی بالای این بازیکن است.

مربی تیم ملی جوانان کشورمان در خصوص اینکه در صورت نتیجه نگرفتن احتمالی پرسپولیس مقابل الریان، آیا باید کار سرخ‌پوشان را در لیگ قهرمانان آسیا تمام‌شده دانست، خاطرنشان کرد: من موافق این موضوع نیستم. در فوتبال شما نمی‌توانید چیزی را پیش‌بینی کنید، چه کسی فکر می‌کرد تراکتورسازی با سه گل به صبای قم ببازد؟ یا اینکه پدیده چند هفته پشت سرهم نتایج خوبی بگیرد. به همین دلیل معتقدم که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نباید این موضوع را فراموش کرد که پرسپولیس مقابل الریان به هیچ‌عنوان دست‌وپابسته نیست. امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که پرسپولیس برنده بازی باشد. مطمئناً اگر در فاز دفاعی به‌خوبی مدیریت شود، می‌توانیم از سد این حریف قطری بگذریم. مطمئناً گل خوردن پرسپولیس که سخت باشد، می‌توان هر حریفی را شکست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره وگرنه شیش تا میخورد تو بازی رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج