جاباما
۵۰۹۴۰۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیوس: رضاییان در قهرمانی نقش زیادی داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیران این باشگاه باید رضایت نامه رضاییان را بدهند.

خبرگزاری ایسنا: فرشاد پیوس درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار کرد: من از سه ماه قبل گفته بودم پرسپولیس سه هفته‌ باقی‌ مانده به انتهای فصل قهرمان خواهد شد. دیدید که همین اتفاق هم رخ داد. تیم در حال‌ حاضر از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و با درایتی که کادرفنی داشته است توانسته نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کند.

وی افزود: پرسپولیس هم در خط دفاعی و هم در خط حمله از نفرات خوبی استفاده کرد و به همین خاطر توانست مقابل همه حریفان نتایج خوبی را بگیرد. در خط دفاع سید جلال حسینی و محمد انصاری عملکرد بسیار خوبی در خط دفاع تیم داشتند و با هماهنگی کامل بازی می‌کردند. در خط حمله هم مهدی طارمی، وحید امیری و همین طور علی علیپور بسیار در موفقیت پرسپولیس تاثیرگذار بودند. البته برانکو ابتدا می‌خواست با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کند، اما پس از گذشت چند بازی متوجه شد در پرسپولیس می‌تواند با سیستم ۲-۴-۴ به میدان برود. پرسپولیس باید با اتکا به هوادارانش می‌تواند با دو فوروارد به مصاف حریفانش برود.

او در پاسخ به این سوال که چه عاملی را به عنوان مهم‌ترین دلیل قهرمانی پرسپولیس می‌داند، گفت‌: بر این باورم هواداران نقش بسیار مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشتند. آنها در سرما و گرما به ورزشگاه آمدند تا تیم محبوب خودشان را تشویق کنند. البته کادرفنی هم نقش مهمی در قهرمانی تیم داشت.

پیوس در ادامه‌ به دیدار روز دوشنبه پرسپولیس مقابل الریان قطر اشاره کرد و گفت‌: بازی با الریان برای پرسپولیس بسیار اهمیت دارد. کادرفنی باید دوباره انگیزه لازم را به بازیکنان بدهد تا تیم با روحیه مضاعفی به مصاف الریان برود و مقابل این تیم به پیروزی برسد. برانکو بهتر از هر کسی می‌داند که الریانی‌ها چه بازیکنان تاثیرگذاری در اختیار دارند. تاباتا یکی از همین بازیکنان است که باید برای مهار او چاره‌ای بیندیشد.

وی در پایان درباره جدایی رامین رضاییان هم گفت‌: واقعا حیف شد که رامین از پرسپولیس رفت. او در این قهرمانی سهم زیادی دارد. بیشتر گل‌های پرسپولیس روی پاس‌های رامین رضاییان به ثمر رسید. الان هم که از تیم جدا شده است دوست دارم که هر چه‌ زودتر رضایت نامه‌اش را بدهند تا به یک تیم دیگر برود. این درست نیست که بیش از این رضاییان را خرد کنند. این بازیکن بیش از یک ماه است که به صورت انفرادی تمرین می‌کند و این به دور از انصاف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین

      بی شک همینطوره ولی بی نظمی ایشان داشت به کل تیم ضربه میزد همیطور که هواداران به دو دسته تقسیم شدن منطقی نیست که منافع باشگاه بخاطر ی بینظم بهم بریزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج