۵۰۹۴۱۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

طنز؛ تفاوت‌های برنامه آشپزی در صداوسیما!

روند برنامه‌های صداوسیما آنقدر جذاب شده که مردم متاسفانه آنها را تماشا نمی‌کنند.یعنی از ترس جذابیت و هیجان‌های احتمالی ممکن است آدم ایست قلبی کرده و جان به جان آفرین تسلیم کند.

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

روند برنامه‌های صداوسیما آنقدر جذاب شده که مردم متاسفانه آنها را تماشا نمی‌کنند.یعنی از ترس جذابیت و هیجان‌های احتمالی ممکن است آدم ایست قلبی کرده و جان به جان آفرین تسلیم کند. بنابراین اگر هم کسی این برنامه‌های متنوع و جذاب را تماشا نمی‌کند،به دلیل حفظ سلامت است و نه چیز دیگری. حالا رئیس جمهور جناب دکتر روحانی در سخنرانی خود اعلام کرده: «آن موقع که تورم مواد خوراکی ۵۱ درصد شده بود، صداوسیما خوابش گرفته بود؟!» اولا صدا و سیما چند سالی است ساعت گذاشته تا زنگ بخورد و بیدار شود، بعد هم که زنگ می‌خورد به بقیه می‌گوید تا او را نیم‌ساعت دیگر بیدار کنند. اما روند برنامه‌سازی در این سازمان به‌گونه‌ای بود که خبر گرانی موادغذایی داخلی به گوش مدیران این سازمان نمی‌رسید.
همین الان یک مثال خدمت شما ارائه می‌دهم؛ برنامه آشپزی در دولت دهم:‌ با سلام خدمت بینندگان عزیز، امروز می‌خواهیم خدمت شما آموزش طبخ کوکوسبزی بدهیم.مواد لازم برای طبخ این کوکوی بسیار خوشمزه عبارت است از:‌ میوه اژدها، چند سی‌سی روغن خودرو که نیازی هم به خریدنش ندارید، از موتور ماشینتون ته یه استکان بریزید کافیه، چند عدد تخم جوجه تیغی تاسمانیایی. برای پختن این غذا نیاز به روشن کردن گاز نیست، مواد را در یکدیگر هم بزنید، بعد جلوی دهانتان گرفته و به مدت بیست دقیقه«ها» کنید تا مایه کوکو خودش را گرفته و گرم و پخته شود، نوش جان! برنامه آشپزی در دولت یازدهم: با سلام خدمت بینندگان عزیز، امروز می‌خوایم خدمت شما آموزش طبخ کوکوسبزی بدهیم.
مواد لازم برای طبخ این کوکوی بسیار خوشمزه عبارت است از:‌ یک بسته سبزی کوکویی به قیمت ۴۷۰۸ تومان، یک عدد روغن مایع به قیمت ۶۲۰۰ تومان، شش عدد تخم مرغ به قیمت ۳۰۰۰ تومان که رشد ۲۰ درصدی هم داشته.متاسفانه برای طبخ این کوکو به گاز و گرما و حرارت نیازه، که در گذشته اینطوری نبود و این تجمل‌گرایی اخیرا باب شده، گاز هم که گرونه، پولشم مستقیما توی جیب دولت میره، وضعیت حقوق‌ها هم که تعریفی نداره، پس بی‌خیال پختن کوکو می‌شویم. اکنون سریال جذاب و تماشایی «روزی عقابی» برای شما پخش می‌شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت و مسخره و دروغ ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج