۵۰۹۴۶۸
۳ نظر
۵۰۶۲
۳ نظر
۵۰۶۲
پ

بهترین بازی های تیراندازی سال ۲۰۱۷

دوست دارید برای تفریح تیراندازی کنید؟ هرکدام از این ۱۰ بازی تیراندازی فوق العاده را می توانید برای این کار امتحان کنید. شما از سربازان جنگ جهانی دوم گلوله های بیشتری شلیک خواهید کرد و به رکورد کشتن بیشتری نسبت به آدم کش های حرفه ای بوسنیایی دست خواهید یافت.

وب‌سایت دیجی رو - علی ملکی: دوست دارید برای تفریح تیراندازی کنید؟ هرکدام از این ۱۰ بازی تیراندازی فوق العاده را می توانید برای این کار امتحان کنید. شما از سربازان جنگ جهانی دوم گلوله های بیشتری شلیک خواهید کرد و به رکورد کشتن بیشتری نسبت به آدم کش های حرفه ای بوسنیایی دست خواهید یافت.

به آدم ها شلیک کنید، به بیگانه ها شلیک کنید، به روبات ها شلیک کنید، به قایق ها شلیک کنید. تمام نیاز های تیراندازی شما اینجا محک می خورد. تمام سنین می توانند بازی کنند. هیچ وقت برای نجات دادن زمین با با تفنگ‌های بزرگتان و اراده فولادینتان دیر نیست.

۱. Call of Duty Black Ops Zombies

دانلود با قیمت ($۶.۹۹): Android | iOS
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

این بازی از بازی پرفروش اکشن کنسول اقتباس شده و مخصوص تبلت ها و اسمارت فون ها ساخته شده است،Call of duty black ops zombies زمین های نفس گیر محبوب بازیکنان را همراه دارد: Kino Der Toten, Ascension, and Call of the Dead: Director's Cut,Dead-Ops Arcade

یک زامبی کشی 50 مرحله ای با نهایت چالش ممکن برای طرفداران جنگ با زامبی ها.

2. Modern Combat 5 Blackout

دانلود رایگان: Android | iOS
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

قدم به صحنه‌ی نبرد بگذارید، یک واحد رزمی تشکیل دهید، دوستانتان را Add کنید، و مهارت خود را در یک نبرد پرتنش مقابل رقبای آنلاین بیازمایید. یا وارد مرحله های تک نفره شوید و از وخیم ترین موقعیت ها جان سالم به در ببرید تا جهانی که در آستانه‌ی آشوب است را نجات دهید و برنامه‌ نابودی جهان یک دیوانه را نقشه بر آب کنید

۳. Deus Ex The Fall

دانلود با قیمت($۱ - $۵): Android | iOS
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

Deus Ex The Fall ماجراجویی جدیدی است در سری بازی های Deus Ex که برنده جایزه های متعددی شده اند. این بازی در سال 2027 در دوره طلایی علم، تکنولوژی و تکامل بشری روی می دهد. شما در نقش Ben Saxon بازی خواهید کرد؛ یک مزدور که مامور سابق SAS انگلیس و تکامل یافته است و به دنبال یافتن حقیقت پنهان پشت یک توطئه‌ی جهانی است که زندگیش را تهدید می کند.

4. Allien Shooter

دانلود با قیمت($5): Android | iOS
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

یک مجموعه‌ی نظامی رها شده که پر است از دسته های موجودات بیگانه. ماموریت شما ساده است؛ پاکسازی پایگاه. شما هیچوقت بیگانه ها را قبلاً اینگونه قلع و قمع نکرده اید! ۱۰ ماموریت را به پایان برسانید، مقابل انبوه هیولا هایی که در یک لحظه صفحه را پر می کنند ایستادگی کنید. توانایی های رزمی ابر انسانی را در نبرد های شدید امتحان کنید و در و دیوار را خونین و مالین کنید!

۵. World of Tanks Blitz

دانلود رایگان: Android | iOS
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

خود را به نبرد برق آسای تانک ها که از رخ داد های جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده اند برسانید. کنترل بیش از 250 تانک عظیم را که با کامل ترین جزئیات تحلیل شده اند به دست بگیرید.همراه با دوستانتان به خطوط مقدم هجوم ببرید یا دوستان جدیدی پیدا کنید تا وارد بازی اکشن نبرد تانک های 7 به 7 آنلاین PvP شوید. Clan خود را برپا کنید و با یکدیگر وارد عرصه‌ی نبرد شوید و توان جنگی و استراتژی خود را به آزمون بگذارید.

6. RoboCop

دانلود رایگان: Android | iOS
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

در دیترویت سال ۲۰۲۸ وقتی که Alex Murphy -یک همسر و پدر دلسوز و یک پلیس خوب- هنگام انجام وظیفه به شدت مجروح می شود، ائتلاف چند ملیتی OmniCorp شانس خود را برای ساخت یک افسر ربات-انسان پلیس امتحان می کند. به برنامه بپیوندید تا تبدیل به پلیس آهنی شوید، قویترین مامور قانون که با انسان های فاسد و ربات های دشمن می جنگد تا شهروندان را از خیابان های فاسد دیترویت حفاظت کند.

۷. Monster Robot Transformation

دالنود رایگان: Android
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

شما یک قهرمان رباتی خارق العاده هستید که با سرعت حرکت می کند تا نیروی های رباتی شرور را نابود کند و قهرمان جنگ برای بقا باشد. این بازی آینده محور رباتی مخصوصاً برای طرفداران دو آتیشه‌ی بازی های تیراندازی رباتی ساخته شده است و به آن ها اجازه می دهد در یک Arena جنگ حماسی حرکت کنند و توانایی های مبارزه‌ی خود را بیازمایند.

8. Sniper Fury

دانلود رایگان: Android | iOS
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

Sniper Fury یک بازی اکشن با بیش از ۱۳۰ ماموریت است که با گرافیک عالی آینده‌‌ی نزدیک را روایت می کند. شما به سرباز ها شلیک خواهید کرد، به خودرو های زرهی، واحد های هوایی، و انواع بسیار مختلف دیگر دشمنان همراه با افکت صحنه آهسته‌ی bullet time که برای هر Headshot خواهید دید.

۹. Navy Gunner Shoot War ۳D

دانلود رایگان: Android
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

دشمن به پایگاه دریایی شما حمله کرده است و با کمک یکی از بزرگترین ناو های هواپیمابر آن ها در حال ورود به دریای شما هستند. آن ها باید قبل از تجاوز به تمام کشور شما متوقف شوند. شما هلی کوپتر های آپاچی، هواپیما های اف 16، ناو های جنگی و واحد های مسلح بر روی قایق های موتوری را به زیر خواهید کشید.

10. N.O.V.A Legacy

دانلود رایگان: Android
بهترین بازی های تیراندازی سال 2017

N.O.V.A یک halo clone با گرافیک جذاب و داستانی فریب دهنده است. اولین بازی این سری ریمستر شده است و ارزش بار دیگر بازی کردن را دارد و یا حتی می تواند معرف عالی برای این سری بازی ها باشد. سه حالت تک نفره و سه حالت چند نفره برای بازی کردن وجود دارد تا شما را برای مدت زیادی مشغول نگه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شو

    • جو

      ج
      وی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج