جاباما
۵۰۹۵۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محمد اصفهانی برای ارکستر ملی می‌خواند

رهبر ارکستر ملی با اعلام حضور محمد اصفهانی در تازه ترین کنسرت این مجموعه موسیقایی از اجرای قطعات منتخب آلبوم «تنها ماندم»، «هفت سین» و سه اثر از خودش خبر داد.

خبرگزاری مهر: رهبر ارکستر ملی با اعلام حضور محمد اصفهانی در تازه ترین کنسرت این مجموعه موسیقایی از اجرای قطعات منتخب آلبوم «تنها ماندم»، «هفت سین» و سه اثر از خودش خبر داد.
محمد اصفهانی برای ارکستر ملی می‌خواند

فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی در گفتگو با ما با اشاره به جزییات تازه ترین کنسرت ارکستر ملی بیان کرد: تازه ترین کنسرت ارکستر ملی روزهای ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت ماه سال جاری با خوانندگی محمد اصفهانی در تالار وحدت تهران برگزار می شود و روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت نیز همین برنامه در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

وی در تشریح جزییات کنسرت پیش روی ارکستر ملی توضیح داد: اجرای سه اثر از من و قطعاتی منتخب از آلبوم های «تنها ماندم» به آهنگسازی زنده یاد همایون خرم و تنظیم آقای کامبیز روشن روان و آلبوم «هفت سین» بخش با کلام کنسرت را تشکیل می دهند. اجرای چند اثر بی کلام از حسین دهلوی و بنده نیز بخش دیگری از کنسرت ارکستر ملی را تشکیل می دهد.

ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان برای اولین بار در جریان برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به خوانندگی علیرضا افتخاری دور جدید فعالیت های خود را آغاز کرد و پس از آن در تهران و چند شهرستان کنسرت های متعددی را برگزار کرد.

کنسرت پیش روی ارکستر ملی به خوانندگی محمد اصفهانی اولین اجرای رسمی این مجموعه در سال جدید خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج