جاباما
۵۰۹۵۷۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

نمایشگاه خودروی نیویورک به زودی و در تاریخ ۱۴ آپریل (۲۵ فروردین) شروع خواهد شد و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت. بسیاری از خودروسازان در تیزرهای مختلف خودروهای جدیدی را معرفی کرده‌اند و همچنین از حضورشان در نمایشگاه خودروی نیویورک خبر داده‌اند.

وب‌سایت دیجی رو - امیر علی عامری: نمایشگاه خودروی نیویورک به زودی و در تاریخ ۱۴ آپریل (۲۵ فروردین) شروع خواهد شد و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت. بسیاری از خودروسازان در تیزرهای مختلف خودروهای جدیدی را معرفی کرده‌اند و همچنین از حضورشان در نمایشگاه خودروی نیویورک خبر داده‌اند. همچنین بعضی از خودروها همانند کنا با وجود اینکه به زودی عرضه خواهند شد اما در نمایشگاه خودروی نیویورک حضور نخواهند داشت.
در طرف دیگر بسیاری از خودروسازان حضورشان در این نمایشگاه را اعلام کرده‌اند اما هنوز در مورد مدل‌هایی که در این نمایشگاه معرفی خواهند کرد چیزی نگفته‌اند و به نوعی قصد غافلگیر کردن حاضران در این نمایشگاه را دارند!

در این مطلب به چند مورد از خودروهایی که در نمایشگاه خودروی نیویورک حاضر خواهند بود می‌پردازیم:

آکورا

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

آکورا از آن دست خودروسازانی بود که قصد داشتند تا قبل از نمایشگاه هیچ عکسی از خودرو منتشر نکنند. اما تعدادی از عکاسان از این خودرو هنگامی که در حال گذراندن آزمایش ها بود عکس‌هایی گرفتند و حالا می‌دانیم قرار است با چه خودرویی طرف باشیم. آکورا TLX جدیدترین مدل این خودروساز ژاپنی خواهد بود که از ظاهری اسپرت برخوردار است و احتمالا همزمان با نمایشگاه نیویورک در بازار عرضه خواهد شد.

دوج

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

برای علاقه‌مندان به دنیای خودرو، خودروهای آمریکایی همیشه از جذابیت خاصی برخوردارند مخصوصا اگر توسط کمپانی دوج ساخته شده باشند. مدل چلنجر SRT دمون (Challenger SRT Demon) طی یک تیزر بسیار خلاقانه معرفی شد و باید منتظر حضور این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک باشیم. جالب است بدانید که قسمت هشتم از سری فیلم‌های سریع و خشن در روز ۲۵ فروردین و همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک به روی پرده می‌رود. این همزمانی باعث شده است بسیاری بر این باور باشند که چلنجرهای استفاده شده در این فیلم همان دوج چلنجر دمون هستند که قرار است معرفی شود!

هوندا
منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

هوندا از قبل اطلاع داده بود که در این نمایشگاه دو خودرو از خانواده‌ی Clarity را معرفی خواهد کرد. یک نسخه‌ی هیبریدی و یک نسخه کاملا الکتریکی از این خودرو در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

اما خبر مهم‌تر، حضور یک نسخه تولیدی از مدل Civic Si در نیویورک است. قبلا یک نسخه آزمایشی از این خودرو درمعرض نمایش گذاشته شده بود و نباید انتظار تغییرات زیاد بین این نسخه و نسخه اصلی را داشته باشیم. همچنین خودروی سدان Si هوندا برای اولین بار، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و انتظار می‌رود که همزمان با این نمایشگاه عرضه‌ی این مدل‌ها در بازار شروع شود.

هیوندای

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

هیوندای قرار است مدل ۲۰۱۸ سوناتا را در این نمایشگاه معرفی کند. البته این خودرو قبلا در کره‌جنوبی رونمایی شده بود. انتظار می‌رود نسخه‌ای که هیوندای قصد دارد در آمریکای شمالی عرضه کند از یک طراحی ظاهری خشن‌تر برخوردار باشد و از نظر طراحی داخلی و امکاناتی که در اختیار سرنشینان می‌گذارد هم پیشرفت‌هایی را تجربه کند.

جگوار

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

جگوار F-Type هم دیگر خودروی مورد انتظار در نمایشگاه خودروی نیویورک است. انتظار می‌رود این مدل نسبت به مدل‌های قبلی جگوار تغییرات ظاهری کوچکی را تجربه کند. این خودرو از یک موتور چهار سیلندر بهره می‌برد که بهینه شده است تا مصرف سوخت کمتری داشته باشد. این موتور در حدود ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و رقیب خودروهایی مانند پورشه ۷۱۸ باکستر و پورشه کیمن محسوب می‌شود.

جیپ

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

جیپ هم که زمانی خودروهایش نماد انسان‌های ماجراجو بود در این نمایشگاه حضور دارد. مدل Grand Cherokee Trackhawk خودرویی است که جیپ قرار است در این نمایشگاه معرفی کند. این خودرو هم قرار بود به نوعی راز باشد و در نمایشگاه خودروی نیویورک از آن رونمایی شود اما عکاسان بارها و بارها در طی آزمایشات از این خودرو عکس گرفتند!

این خودرو، همانطور که از جیپ انتظار می‌رود، احتمالا 707 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

لکسوس

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

همانطور که در مطالب قبلی گفته بودیم، لکسوس هم با معرفی مدل LS ۵۰۰ F در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. بر اساس گفته‌های مسئولان این کمپانی، مدل LS ۵۰۰ F کنترل راحت‌تری خواهد داشت و صدای موتور هم کمتر در کابین شنیده می‌شود.

مرسدس بنز

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

مرسدس بنز در این نمایشگاه مدل‌های GLC۶۳ و GLC۶۳ کوپه را به همراه خواهد داشت. این مدل قرار است شاسی بلند لوکس جدید مرسدس بنز باشد.

نیسان

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟

نیسان قصد غافلگیر کردن کسی را نداشت و قبل از این نمایشگاه مدل GT-R Track Edition خود را معرفی کرده بود! این خودروی اسپرت ژاپنی ۵۶۵ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد و تنها مدل‌های سفارشی آن از اواخر تابستان در دسترس خواهد بود.

تویوتا

منتظر چه خودروهایی در نمایشگاه نیویورک باشیم؟
تویوتا چندین مدل را با خود به نمایشگاه خودروی نیویورک می‌برد که مورد انتظارترین آن‌ها مدل FT-۴x است. این مدل احتمالا جانشین مدل محبوب FJ Cruiser خواهد بود و به این ترتیب تویوتا خودرویی را معرفی می‌کند که قرار است رقیب خودروهای جیپ شود!

خودروساز ژاپنی مدل‌های جدید سی‌یِنا و یاریس را نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا باز که پراید و کوییک و همچنین خودرو قدرتتمند پژو 405 ,توش نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج