۵۰۹۷۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سلطانی‌فر:

توفیق ورزش در ۴ سال گذشته چشمگیر بود

نخستین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۶ با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: نخستین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۶ با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در نخستین جلسه شورای معاونان در سال جدید با تاکید بر اهمیت انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراها گفت: مردم ایران ساز و کار انتخابات را برای تعیین آینده خود پذیرفته‌اند و هرچه مشارکت بیشتر باشد، پایه‌های نظام و انقلاب مستحکم‌تر خواهد شد.

سلطانی‌فر افزود: مردم سرنوشت خود را از طریق صندوق‌های رای انتخاب می‌کنند و در تمامی سالهای بعد از انقلاب انتخابات آزاد و قانونی و با همراهی و مشارکت گسترده مردم برگزار شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت یازدهم در شرایطی بحرانی و سخت مدیریت کشور را در دست گرفت و دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید را برداشتن سایه جنگ از کشور و امنیت روزافزون مردم دانست و گفت: دولت آقای روحانی مدیریت کشور با تورم بالای چهل درصد، رشد منفی اقتصادی، اشتغالی نزدیک به صفر، جابه جایی و تزلزل در قیمت ارز و سایر نیازمندیهای رفاهی مردم در دست گرفت و خوشبختانه با عبور از بحرانها، تورم یک رقمی، رشد اقتصادی دو رقمی و ایجاد ۶۵۰ هزار شغل را در سال ۹۵ در کارنامه خود ثبت کرد.

سلطانی‌فر اضافه کرد: اجرای طرح سلامت و بهره مندی از امکانات مناسب درمانی و بهداشتی برای مردم از جمله دستاوردهای سترگ دولت یازدهم است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای کشور در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت افزود: تلاش می‌کنیم در یک شرایط آزاد و قانونی و با مشارکت گسترده مردم این انتخابات برگزار شود و ان‌شالله سیاستها، برنامه‌ها و دستاوردهای دولت یازدهم در چهار سال اخیر با رای و نظر مردم ادامه پیدا خواهد کرد.

سلطانی‌فر توفیق ورزش در چهار سال گذشته را چشمگیر اعلام کرد و گفت: درخشش کاروان‌های اعزامی ایران به المپیک و پارالمپیک و میزبانی چندین رویداد بزرگ جهانی نظیر جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی، شطرنج زنان جهان از جمله آنها بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: طلیعه سال جدید همراه با دو برد ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران و افزایش احتمال صعود به جام جهانی بود و ان‌شاءالله با بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های داخل سالن آسیا برنامه‌های بین المللی ورزش ایران ادامه خواهد یافت.

سلطانی‌فر همچنین به معاونان وزارتخانه تاکید کرد برای عمل به شعار سال و نظر مقام معظم رهبری که سال ۱۳۹۶ را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند، دارای برنامه باشند و در ارزیابی‌ها به صورت جدی آنها مورد توجه قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج