۵۰۹۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لشگر شکست خورده تراکتورسازی

تراکتورسازی حالا دیگر هیچ اثری از تیم مدعی اول فصل ندارد؛ امیر قلعه‌نوعی از مشکلاتی ضربه خورد که بیشتر به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و حالا اگر در دو بازی حساس مقابل استقلال و نفت نتواند پیروز شود، شرایط برای این تیم سخت‌تر است و شاید اتفاقات بزرگی در این باشگاه رخ بدهد.

روزنامه شهروند: تراکتورسازی حالا دیگر هیچ اثری از تیم مدعی اول فصل ندارد؛ امیر قلعه‌نوعی از مشکلاتی ضربه خورد که بیشتر به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و حالا اگر در دو بازی حساس مقابل استقلال و نفت نتواند پیروز شود، شرایط برای این تیم سخت‌تر است و شاید اتفاقات بزرگی در این باشگاه رخ بدهد.
محرومیت فیفا
محرومیتی که فدراسیون جهانی فوتبال برای تراکتورسازی در نظر گرفت و این تیم را از انجام نقل و انتقالات در دو پنجره منع کرد، شروعی بود برای تیره روزی‌های تیمی که اول فصل سودای قهرمانی در سر می‌پروراند. تیمی که خوب بسته شده بود، نیم فصل عالی نتیجه گرفت و سایه به سایه پرسپولیس حرکت کرد، در نیم فصل سروش رفیعی ستاره‌اش را از دست داد اما با جذب چند بازیکن امید به آینده داشت تا بتواند روزهای خوشی را رقم بزند و دوباره به کورس برگردد. محرومیتی که با اشتباه‌های مجموعه مدیریتی تراکتورسازی رقم خورد اما توان رقابت را از سرخ پوشان تبریزی گرفت. کار به جایی رسید که فقط ١٣ بازیکن بزرگسال برای تراکتورسازی ماندند و این یعنی نیمکتی خالی‌تر از همیشه. با این حال امید در تراکتور از بین نرفت.
از بین‌رفتن آخرین امید
تراکتوری‌ها بسیار امیدوار بودند تیمشان با همین تعداد بازیکن بتواند اوج بگیرد؛ ذوب‌آهن را که در تبریز با ٤ گل بردند، می‌خواستند دنیا را روی سرشان بگذارند اما این پایان کار نبود. پرسپولیس کم نیاورد، برد و برد تا قهرمانی‌اش مسجل شد. همین مسأله برای از بین رفتن آخرین امیدهای تراکتورسازان کافی بود. از آن پس تراکتور به تیمی تبدیل شد که دیگر برایش قهرمان نشدن قطعی است و به این خیال که رتبه‌اش چندان تغییری نمی‌کند، بازی‌هایش را ادامه داد. حالا کار به جایی رسیده که تراکتورسازی راحت در قم ٣ بر صفر بازنده می‌شود.
بی‌انگیزگی، عامل اصلی ناکامی‌ها
مساله مهمی که در تراکتورسازی نمایان است، نداشتن انگیزه در بین بازیکنان است. بازیکنانی که می‌دانند در لیگ برتر قهرمان نمی‌شوند و اگر رتبه سوم را نیز کسب کنند، تاثیری در حضورشان در آسیا به صورت مستقیم ندارد. تراکتورسازی هرقدر هم که لیگ برتر را رها کرده باشد، نمی‌تواند از بازی با استقلال بگذرد؛ دیداری حساس که در ورزشگاه یادگار تبریز و احتمالا با حضور پرتعداد پرشورها برگزار می‌شود. تراکتور اگر می‌خواهد نایب قهرمان لیگ شود باید استقلال را در تبریز زمین‌گیر کند. از طرف دیگر فینال حذفی نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. شاید تنها راه آشتی دادن هواداران با تراکتورسازی فینال حذفی و قهرمانی در این رقابت‌ها باشد. به نظر شما قلعه‌نوعی توانایی بیرون بردن تیمش از بحران موجود را دارد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی عیوضی

      یاشاسین تراختور یاشاسین قلعه نویی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج