۵۰۹۹۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رمان ترسناک «کینگ» به تلویزیون می‌رود

رمان جدید «استفن کینگ» که هنوز در کتاب فروشی‌ها عرضه نشده، توجه تولیدکنندکان تلویزیونی را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رمان جدید «استفن کینگ» که هنوز در کتاب فروشی‌ها عرضه نشده، توجه تولیدکنندکان تلویزیونی را به خود جلب کرده است.
رمان ترسناک «کینگ» به تلویزیون می‌رود

«سان‌ دیلی» نوشت: «استفن کینگ» رمان‌نویس مطرح آمریکایی که آثاری چون «مسیر سبز» و «رستگاری در شائوشنک» را در کارنامه‌اش دارد، اخیرا از نگارش رمان ژانر وحشت «زیبایان خفته» خبر داد. این رمان که به صورت مشترک با پسر این نویسنده نوشته شده، به زودی به سریال تلویزیونی تبدیل می‌شود.

او این اثر جدیدش را به همراه پسر کوچکش «اوون کینگ» به نگارش درآورده است. این رمان ۷۲۰ صفحه دارد و به سبک آثار حماسی چون «زیر گنبد» و «ایستادگی» نوشته شده است.

کتاب «زیبایان خفته» قرار است در ماه سپتامبر روانه بازار شود. با این حال کمپانی محصولات تلویزیونی که پیش‌تر «کارآگاه حقیقی» و «آقای ربات» را ساخته،‌ برای تولید اقتباس تلویزیونی این اثر اعلام آمادگی کرده است.
رمان ترسناک «کینگ» به تلویزیون می‌رود

در توضیح این رمان ترسناک که داستان آن در آینده رخ می‌دهد و المان‌های تعلیق و ماوراءطبیعه را دربردارد، آمده است: در آینده‌ای نزدیک، وقتی‌ زن‌ها می‌خوابند، اتفاقی می‌افتد... آن‌ها را پیله‌ای تورمانند فرامی‌گیرد و اگر پیش از بیدار شدن، آن پیله پاره شود و یا کسی مزاحم‌شان شود، آن زن به موجود وحشی تبدیل می‌شود و در مکانی دیگر بیدار می‌شود. اما بدن زنی به نام «ایوی» نسبت به این طلسم ایمن است. آیا «ایوی» را می‌شود به عنوان موردی آزمایشگاهی مورد مطالعه قرار داد؟ آیا او یک شیطان است که باید از بین برود؟

«استفن کینگ» تاکنون چندین اثر مشترک با پسرهایش به چاپ رسانده که دو داستان با «جویی کینگ» از آن جمله است. «جویی» و «اوون» نیز یک فیلمنامه مشترک در کارنامه‌شان دارند.

«استفن کینگ» خالق بیش از ‌۲۰۰ داستان کوتاه و حدود ۶۰ رمان در ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی است. کتاب‌های او از دهه ۱۹۷۰ تاکنون ۳۵۰ میلیون جلد در سرتاسر جهان فروش داشته‌اند. او نویسندگی را در سن هفت‌سالگی و بعد از پیدا کردن یک صندوقچه‌ حاوی کتاب‌های جنایی آغاز کرد و با نام‌های مستعار «ریچارد باچمن» و «جان سوئیتن» تاکنون آثار متعددی نوشته است. رمان‌های «کینگ» چنان با گرمی از سوی خوانندگان او روبه‌رو شد که دیری نپایید به سینما نیز راه یافت.

کارگردانان بزرگ با اقتباس از رمان‌های او فیلم‌های بسیاری ساخته‌اند. فهرست برخی از این فیلم‌ها که با بازی درخشان بازیگران نامدار بر پرده رفته از این قرار است: «مسیر سبز»، «رهایی از شائوشنک» و «مه» به کارگردانی «فرانک دارابونت»، «میزری» به کارگردانی «راب راینر» و «۱۴۰۸» به کارگردانی «مایکل هاف استروم».

در سال جاری میلادی، ‌اقتباس سینمایی «برج تاریک» این نویسنده با بازی «ادریس البا» و «متیو مک‌کانهی» راهی سینماهای آمریکا می‌شود. «آن» (It) نیز از دیگر رمان‌های «کینگ» است که فیلم آن با بازی «بیل اسکارسگارد» در نقش دلقکی ترسناک، ماه سپتامبر اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج