۵۰۹۹۷۴
۵۰۵۵
۵۰۵۵
پ

ریکی مارتین در نقش همکار ورساچه

ریکی مارتین برای بازی در سریال «ورساچه: داستان جنایی امریکایی» با شبکه تلویزیونی «اف ایکس» قرارداد امضا کرده و قرار است به زودی در نقش «آنتونیو دامیکو» مدل، طراح مد و شریک ۱۵ ساله جانی ورساچه چهره سرشناس دنیای مد و طراحی لباس مقابل دوربین برود.

وب سایت آی ‌سینما: ریکی مارتین برای بازی در سریال «ورساچه: داستان جنایی امریکایی» با شبکه تلویزیونی «اف ایکس» قرارداد امضا کرده و قرار است به زودی در نقش «آنتونیو دامیکو» مدل، طراح مد و شریک ۱۵ ساله جانی ورساچه چهره سرشناس دنیای مد و طراحی لباس مقابل دوربین برود.
ریکی مارتین در نقش همکار ورساچه

«ورساچه» سومین مجموعه از «داستان جنایی امریکایی» است که توسط رایان مورفی در مقام تهیه‌کننده اجرایی تهیه و تولید می‌شود. این سریال ماجرای قتل طراح سرشناس ایتالیایی را با بازی ادگار رامیرز در نقش ورساچه و پنه لوپه کروز در نقش دوناتلا خواهر او به تصویر خواهد کشید.

به گزارش «ددلاین»، تولید سریال «ورساچه: داستان جنایی امریکایی» از اواخرآوریل آغاز و برای پخش در سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود. این مجموعه تلویزیونی در ادامه سریال تحسین‌شده «مردم علیه او جی سیمپسن: داستان جنایی امریکایی» ساخته می‌شود و بعد از آن، «کاترینا: داستان جنایی امریکایی» مقابل دوربین می‌رود که ماجرای توفان کاترینا در شهر بندری نیواورلئانز را به تصویر می‌کشد.

آنتونیو دامیکو در سال ۱۹۸۲ با ورساچه ملاقات کرد و در طول ۱۵ سال همکاری خود با طراح سرشناس ایتالیایی، به عنوان طراح خط ورزشی برند «ورساچه» مشغول به کار بود. دامیکوی ۵۸ ساله در حال حاضر، کمپانی مد و طراحی لباس خودش را اداره می‌کند.

رابطه دامیکو با دیگر اعضای خانواده ورساچه همیشه با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده است. دوناتلا ورساچه در گفت‌وگویی که مارس ۱۹۹۹ انجام داده بود یادآور شد: «رابطه من با آنتونیو عینا شبیه زمانی است که جانی زنده بود. به عنوان دوست برادرم برایش احترام قایلم اما هرگز از شخصیتش خوشم نیامده است. ارتباط ما به همین شکل هم باقی خواهد ماند.»

بعد از ترور مرگبار ورساچه در ژوییه ۱۹۹۷، بخش قابل توجهی از اموال به جا مانده از او به دامیکو رسید که بعدها با کمک وکلا، بخشی از این میراث به اعضای خانواده ورساچه تعلق گرفت.

ریکی مارتین خواننده ۴۵ ساله پورتوریکویی چندان هم در زمینه بازیگری بی‌تجربه نیست. او پیش از این، به عنوان بازیگر مهمان در سریال «خوشی» (Glee) به تهیه‌کنندگی مورفی حضور داشته و همچنین در نمایش‌های «اویتا» و «بینوایان» در تئاتر برادوی روی صحنه رفته است. «پا برهنه در بهشت» و «بیمارستان عمومی» از دیگر سریال‌های تلویزیونی کارنامه حرفه‌ای مارتین به شمار می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج