۵۰۹۹۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رحمتی دروازه‌بان استقلال مقابل قلعه‌نویی

شکست تراکتورسازی مقابل صبای قم و از سویی فحاشی‌هایی که برخی تماشاگرنماها در جریان بازی استقلال و گسترش فولاد به مهدی رحمتی کردند، از همین حالا بازی استقلال و تراکتورسازی را بسیارحساس کرده است.

ایران ورزشی: شکست تراکتورسازی مقابل صبای قم و از سویی فحاشی‌هایی که برخی تماشاگرنماها در جریان بازی استقلال و گسترش فولاد به مهدی رحمتی کردند، از همین حالا بازی استقلال و تراکتورسازی را بسیارحساس کرده است. از طرفی دو تیم برای تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم جدول شدیدا با هم سرشاخ شده‌اند. در این میان شایعه غیبت مهدی رحمتی در آن بازی دهان به دهان می‌شود اما استقلالی‌ها این خبرها را تکذیب می‌کنند تا مشخص شود هیچ اراده‌ای برای عقب نشینی وجود ندارد و شماره یک آبی‌ها در آن بازی به احتمال فراوان همان مهدی رحمتی خواهد بود و باید منتظر تقابل دوباره شماره یک آبی ها با امیر قلعه نویی بود؛ رویارویی که همواره با حاشیه های بسیار همراه بوده است.

رفتارهای نادرستی که برخی تماشاگرنماها در جریان بازی استقلال و گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز با مهدی رحمتی داشتند این شایعه را به وجود آورد که باشگاه استقلال از حضور رحمتی در بازی با تراکتورسازی که دو هفته دیگر برگزار می‌شود، ممانعت می‌کند.

این خبر روز گذشته در برخی رسانه‌ها دست به دست می‌شد اما استقلالی‌ها حرف‌های دیگر می‌زنند و این اخبار را تکذیب می‌کنند.

در همین راستا بهتاش فریبا، یکی از ارکان اصلی کادرفنی استقلال به ایران ورزشی توضیحاتی داد: «من نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید؟ مگر می‌شود ما بهترین نفرمان را در این بازی با خود به تبریز نبریم؟ استقلال به وجود مهدی رحمتی نیاز دارد و قطعا ما او را دربازی با تراکتورسازی به تبریز خواهیم برد.»

بهتاش فریبا در ادامه حرف‌هایش به غیرحرفه‌ای بودن چنین تصمیمی اشاره کرد: «من نمی‌دانم این شایعات ازکجا می‌آید؟ احتمالا همان‌هایی که فحاشی به مهدی رحمتی را در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز طراحی کرده‌اند بعد از بازی چو انداخته‌اند که استقلال، رحمتی را در این بازی به تبریز نمی‌برد، در حالی که ما چنین تصمیمی نداریم.»

فریبا در ادامه گفت: «ما بعد از بازی با گسترش فولاد هیچ نشستی نداشتیم و خودمان هم ماندیم که وقتی جلسه‌ای درباره آن بازی برگزار نشده، چطور حرف از غیبت مهدی رحمتی در آن بازی می‌زنند.

این کار به طور کلی منتفی است و ما چنین قصدی نداریم و شما مطمئن باشید که مهدی رحمتی در بازی با تراکتورسازی به تبریزخواهد رفت.»

مربی و مدیرفنی باشگاه استقلال تاکید کرد که در این شرایط باید حواسمان به بازی‌های دشوار آتی با لکوموتیو و صبا باشد. فریبا گفت: «حرفه‌ای نیست که اینقدر زود درباره بازی با تراکتورسازی حرف بزنیم. ما دو بازی حساس قبل از آن بازی داریم. باید حواسمان را جمع کنیم تا از این بازی‌ها غافل نشویم. استقلال بازی مهمی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و پس از آن هم باید مقابل تیم خوب صبای قم بازی کنیم. نباید با چنین خبرهای کذبی ذهن مان را درگیر کنیم.»

حرف‌های بهتاش فریبا نشان می‌دهد که باشگاه استقلال هرگز قصد ندارد در ماجراهای رخ داده عقب‌نشینی کند. ظاهرا استقلالی‌ها می‌خواهند به مقابله به مثل بپردازند تا آنهایی که فحاشی به مهدی رحمتی را سازماندهی کرده‌اند، سرجایشان بنشینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج