۵۱۰۰۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عرضه اپلیکیشن تحت وب توییتر لایت

توییتر اکنون برای این دسته از کاربران که به دنبال نسخه سریع تر این برنامه هستند، توییتر لایت را معرفی کرده است. یک اپلیکیشن تحت وب که برای کاربران موبایل توییتر در خارج از آمریکا توسعه یافته و تمرکز اصلی آن بر روی سریع بودن است.

وب سایت تک شات: کاربران شبکه های اجتماعی بسیاری از اوقات از دیر لود شدن اپلیکیشن یا وبسایت مورد استفاده شان گله می کنند. به خصوص که شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و توییتر دنیایی از عکس و ویدیو محسوب می شوند و کاربر شاید در مدت کوتاه و با سرعت معمولی اینترنت نتواند به دنبال کردن همه پست های مورد نظرش برسد.

عرضه اپلیکیشن تحت وب توییتر لایت

توییتر اکنون برای این دسته از کاربران که به دنبال نسخه سریع تر این برنامه هستند، توییتر لایت را معرفی کرده است. یک اپلیکیشن تحت وب که برای کاربران موبایل توییتر در خارج از آمریکا توسعه یافته و تمرکز اصلی آن بر روی سریع بودن است. حجم توییتر لایت برای لود شدن کمتر از یک مگابایت است و از حالت ذخیره اطلاعات بهره می برد تا عکس ها و ویدیوها به صورت تار دیده شوند و تنها در شرایطی که کاربر روی آن ها ضربه بزند، کاملاً قابل مشاهده خواهند بود. به گفته توییتر، نسخه لایت این برنامه در کمتر از ۵ ثانیه بر روی بیشتر دستگاه های متصل به اینترنت ۳G لود می شود.

توییتر هم چنین اعلام کرده که توییتر لایت با همکاری گوگل توسعه یافته است. چرا که گوگل پیش تر اعلام کرده بود که از اپلیکیشن های تحت وب در اندروید پشتیبانی خواهد کرد. از جمله امکانات توییتر لایت در اندروید می توان به دریافت نوتیفیکیشن ها و قابلیت اضافه شدن آن در هوم اسکرین به صورت شرت کات اشاره کرد. البته در iOS نیز شما می توانید توییتر لایت را به هوم اسکرین دستگاهتان اضافه کنید اما از امکان دریافت نوتیفیکیشن بهره مند نخواهید شد.

اپلیکیشن های تحت وب یا وب اپ ها، درست مانند اپلیکیشن های معمول کار می کنند و از همان ویژگی ها برخورداند. البته بازخورد های لمسی در توییتر لایت کمی کندتر از نسخه اصلی آن است، که البته این موضوع مانع کاربردی بودن این برنامه که به طور کلی سریع تر است، نمی شود. شما می توانید از سراسر جهان با مراجعه به وبسایت mobile.twitter.com این برنامه کاربردی را امتحان کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج