۵۱۰۶۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد شان پن از ترامپ

به گفته بازیگر و کارگردانی که بیش از ۲۵ سال استیو بنون را می شناسد، او هم تنها یک شکست خورده هالیوودی است که خشم و نفرتش نسبت به دیگران را از طریق اعمالش در کاخ سفید بروز می دهد.

روزنامه بانی فیلم: به گفته بازیگر و کارگردانی که بیش از ۲۵ سال استیو بنون را می شناسد، او هم تنها یک شکست خورده هالیوودی است که خشم و نفرتش نسبت به دیگران را از طریق اعمالش در کاخ سفید بروز می دهد.

به نقل از د رپ، شان پن علیه استیو بنون، استراتژیست ارشد پرزیدنت ترامپ صحبت کرده و در حالی که او را یک «احمق دغل باز، پر از نفرت و بادکرده» می‌خواند، اطلاعات دست اولش را از این فرد به اشتراک گذاشته است.
انتقاد شان پن از ترامپ

پن گفت: «بنون همان موقع، و همین حالا، به سادگی یک فرد تلخ دیگر است که می‌خواهد هالیوودی باشد که از طریق شمایل بت شکنی نارسیسیتی سمی خود سرکشی کرده باشد. اما در اعماق قلبش، او فقط یک احمق دغل باز پر از نفرت و بادکرده است که از بشر متنفر است.»

بنون و پن با هم گذشته‌ای طولانی دارند که به سال ۱۹۹۱ و زمانی برمی گردد که پن نخستین تجربه کارگردانی اش را در فیلم «The Indian Runner» داشت؛ فیلمی که بنون تهیه کننده اجرایی آن بود. صحبت های پن با فاصله کمی پس از این منتشر شدند که چند روز پیش اعلام شد استیو بنون از مقامش در شورای امنیت ملی کنار گذاشته شده است و گفته می شود دلیل اصلی این امر رقابت و مخالفت او با داماد ترامپ، جرد کوشنر بوده است.

با استناد به اسوشییتدپرس، خود ترامپ تصمیم کنار گذاشتن بنون را گرفت. به این ترتیب، ترامپ تصمیم قرار دادن بنون در شورای امنیت ملی را که از همان ابتدا بسیار نامحبوب بود و گفته می‌شد این امر بسیار نامناسب است که یک مشاور سیاسی بخواهد در مورد مسایل امنیت ملی هم تصمیم بگیرد، برعکس کرد.

یادداشتی جدید که روز چهارشنبه از اعضای شورای امنیت ملی در لیست سازمان های فدرال منتشر شد، نشان می داد که بنون دیگر عضوی از آن و کمیته بنیادی نیست؛ گروهی از مسئولان درجه بالا که سر مسایل کلیدی امنیت ملی گرد هم می آیند.

بنون همچنین روابط زیادی با هالیوود دارد و تا به حال در چند فیلم سینمایی سرمایه گذاری کرده که حامی حقوق راست گرایان هستند. علاوه بر این، او یکی از نخستین سرمایه گذاران سریال تلویزیونی «ساینفلد» بود.

مدتی پیش هم هشت صفحه ابتدایی از فیلمنامه ای که استیو بنون برای ساخت یک فیلم مستند ضدمسلمانان نوشته بود، در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلمنامه اولیه، بنون آمریکایی را به تصویر کشیده بود که تحت تسخیر مسلمانان درآمده و نامش «ایالات متحده مسلمان» است. لازم به ذکر است که او معمار اصلی طرح ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا بود که دو بار دستور اجرایی آن توسط ترامپ امضا شد، اما قاضی های فدرال واشنگتن و هاوایی هر دو بار آن را بلوکه کردند.

تصمیم چهارشنبه مبنی بر عزل بنون از شورای امنیت ملی می تواند نشانی از مخالفت او با رییس جمهور سر مسایل کلیدی باشد. او هنوز استراتژیست اصلی ترامپ است، اما گفته می‌شود اختلاف بین آن‌ها کمی بالا گرفته و ترامپ حتی به فکر اخراج کردن او هم افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج