۵۱۵۰۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شاخص کل بورس تهران سقوط کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با سقوط ۲۲۴ واحدی به رقم ۷۸ هزار و ۲۴۷ واحد رسید.

خبرگزاری فارس: براساس اطلاعات مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه ۲۸ فروردین با ۲۲۴ واحد کاهش به رقم ۷۸ هزار و ۲۴۷ واحد رسید.

شاخص کل با معیار وزنی با ۸۸ واحد افت به رقم ۱۷ هزار و ۲ واحد رسید. ارزش روز بازار امروز به ۳۲۶ هزار میلیارد تومان رسید. امروز معامله‌گران بورسی بیش از یک میلیارد برگه بهادار در قالب ۸۰ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲۲۶ میلیارد تومان رسید.

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی ۷۷ واحد سقوط کرده و به ۲۷ هزار و ۱۶۸ واحد رسید. همچنین شاخص قیمت با معیار هم‌وزنی با ۶۹ واحد کاهش به ۱۳ هزار و ۳۷۳ واحد رسید. شاخص آزاد شناور با ۴۱۹ واحد کاهش به ۸۶ هزار و ۳۳۸ واحد رسید. شاخص بازار اول با ۲۵۴ واحد کاهش به ۵۴ هزار و ۶۹۵ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۵۱ واحد تقویت به ۱۷۱ هزار و ۲۴۰ واحد رسید.

امروز نمادهای فارس،‌آپ در تقویت شاخص بورس اثرگذار بوده و نمادهای خودرو، خساپا، رمپنا، اخابر در کاهش شاخص اثرگذار بودند. نمادهای پربیننده معامله‌گران شامل خساپا، شپلی، خپارس، خودرو، وبملت، فاراک، خزامیا بودند.

امروز در فرابورس ایران شاخص کل ۴ واحد عقب نشست و به ۹۰۲ واحد رسید. ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران فرابورسی بیش از ۷۴۷ میلیون برگه بهادار در قالب ۵۴ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۹۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند. نمادهای پربیننده شامل سمگا، حریل، مفاخر، شتوکا، غشهداب، غگلپا، بوده‌اند.

همچنین نمادهای زاگرس، شراز، مارون در تقویت شاخص مؤثر بوده و نمادهای هرمز، سمگا، میدکو، ذوب در کاهش شاخص فرابورس مؤثر بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج