۵۱۵۰۳۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیلم های نت‌فلیکس در جشنواره‌ی کن

حضور دو فیلم از تولیدات شبکه‌ی اینترنتی نت‌فلیکس در بخش رقابتی جشنواره‌ی کن امسال، اتفاقی بود که برای اولین‌بار در تاریخ هفتاد‌ساله‌ای جشنواره‌ی کن رخ داد و واکنش‌های ضدو‌نقیضی به همراه داشت.

وب سایت فیلم نت نیوز: حضور دو فیلم از تولیدات شبکه‌ی اینترنتی نت‌فلیکس در بخش رقابتی جشنواره‌ی کن امسال، اتفاقی بود که برای اولین‌بار در تاریخ هفتاد‌ساله‌ای جشنواره‌ی کن رخ داد و واکنش‌های ضدو‌نقیضی به همراه داشت.
فیلم های نت‌فلیکس در جشنواره‌ی کن

وقتی در نشست خبری هفتادمین دوره‌ی جشنواره‌ی کن تی‌یری فره‌مو خبر داد که دو فیلم از شبکه‌ی نت‌فلیکس در بخش رقابتی کن حضور خواهند داشت، کنجکاوی بسیاری درباره‌ی ساخته‌های نت‌فلیکس مطرح شد. موضوعی که البته در ادامه، باعث اعتراض اهالی سینمای فرانسه بود.

فیلم‌هایی که نت‌فلیکس با آن دو در بخش مسابقه‌ی اصلی جشنواره‌ی کن حضور دارد اوکجا (Okja) به کارگردانی بونگ جون هو و داستان‌های مایروویتیز (The Meyerowitz Stories) به کارگردانی نوآ بامک است.

داستان های مایروویتیز فیلم جدید نوآ بامبک (کارگردان فرانسیس‌ها) است. در این فیلم بازیگرانی چون آدام سندلر (که به تازگی قراردادش را با نت‌فلیکس تمدید کرد تا ۴ کمدی دیگر هم برای این شبکه بسازد)، بن استیلر، داستین هافمن، الیزابت مارول ( بازیگر خانه‌ی پوشالی و میهن)، گریس ون پتن و اما تامپسون حضور خواهند داشت. گفته شده است که در این فیلم شاهد داستانی درباره‌ی نسل‌های مختلف خواهیم بود که در آن چند خواهر و برادر با مشکلات پدر پا به سن گذاشته‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند. اسکات رودین، بامباک، لیلا ییکوب و ایلای بوش تهیه کنندگان فیلم هستند. سومین همکاری بن استیلر و نوآ بامبک بعد از فیلم‌های گرینبرگ (Greenberg) و تا وقتی جوانیم (While We're Young) به حساب می‌آید.

تولید این فیلم که با نام Yeh Din Ka Kissa هم شناخته می‌شود از هفتم مارس ۲۰۱۶ در نیویورک آغاز شد و سرانجام در نهم می ۲۰۱۷ به پایان رسید.

در آوریل ۲۰۱۷ نت‌فلیکس حق پخش این فیلم را به دست آورد. تد ساراندوس، از مسئولین شبکه‌ی نت‌فلیکس زمان به دست آوردن حق پخش این فیلم سینمایی گفت: «نوآ بومباک استعداد مهمی در بین فیلمسازان آمریکایی است و فیلم‌هایش همیشه مورد اقبال جهانی قرار می‌گیرد. نوآ از جمله فیلمسازانی است که ما مشتاق کار کردن با آن‌ها بودیم. و من می‌دانم که سینمادوستان با دیدن این فیلم مثل ما تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. ما خیلی خوشحالیم که تماشاگران جهانی به واسطه‌ی شبکه‌ی ما قادر خواهند بود این فیلم را ببینند.»

اما فیلم دیگری که از شبکه‌ی نت‌فلیکس در کن امسال حضور دارد، اوکجا (Okja) از تولیدات مشترک کره جنوبی و آمریکا است و بازیگرانی چون تیلدا سوینتون، جیک جیلنهال و لیلی کالینز در آن بازی کرده‌اند. این فیلم که هم اکنون در بخش رقابتی ۷۰ امین دور‌ه‌ی جشنواره‌ی کن حضور دارد، ۲۸ ژوئن امسال از شبکه‌ی نت‌فلیکس پخش خواهد شد. اوکجا به کارگردانی بونگ جون هو، داستان دختر جوانی به نام میجا را روایت می‌کند که از همه چیزش می‌گذرد تا نگذارد یک شرکت چند ملیتی و بسیار قدرتمند، صمیمی‌ترین دوستش را که حیوانی عظیم به نام «اوکجا» است برباید. بونگ جون هو این حیوان را به عنوان «یک حیوان بسیار خجالتی و درونگرا» توصیف کرده است. بونگ جون هو کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل کره جنوبی و نویسندگی و کارگردانی فیلم‌هایی همچون خاطرات قتل (ساخته شده براساس داستان واقعی قتل‌های زنجیره‌ای هواسئونگ)، میزبان و فیلم علمی تخیلی برف‌شکن را برعهده داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج