جاباما
۵۱۶۱۲۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

«فروشنده» پنجمین فیلم مستقل پرفروش ۲۰۱۷

«فروشنده» در ادامه اکران خود در سینماهای آمریکا به رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های مستقل در سال ۲۰۱۷ راه یافت.

خبرگزاری ایسنا: «فروشنده» در ادامه اکران خود در سینماهای آمریکا به رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های مستقل در سال ۲۰۱۷ راه یافت.
«فروشنده» پنجمین فیلم مستقل پرفروش 2017

نشریه سینمایی «ایندی‌وایر» در گزارشی به معرفی پرفروش‌ترین فیلم‌های مستقل حال حاضر در سینمای امریکا پرداخت و فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی با فروش ۳.۴ میلیون دلاری در رتبه پنجم در میان ۲۰ فیلم پرفروش قرار گرفته است.

مبنای این گزارش فروش فیلم‌های در دو کشور آمریکا و کانادا بوده است و بر این اساس درام جنگی «همسر نگهبان باغ‌وحش» به کارگردانی «نیکی کارو» با فروشی بالغ بر ۱۰.۶ میلیون دلار در مکان نخست پرفروش‌ترین‌ فیلم‌های مستقل سال ۲۰۱۷ قرار گرفته و پس از آن نیز فیلم‌های «من سیاه تو نیستم» ساخته «رائول پک» با ۶.۹ میلیون دلار، «یک قلمرو متحد» به کارگردانی «آما آسانته» با فروش ۳.۸ میلیون دلار و «میز شماره ۱۹» از «جفری بلیتز» با ۳.۶ میلیون دلار در رتبه‌های اول تا چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های مستقل سال ۲۰۱۷ قرار گرفتند.

در این فهرست پس از فیلم «فروشنده» که جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است، فیلم‌های «نام تو»، فیلم هندی «رئیس»، مجموعه فیلم‌های کوتاه نامزد اسکار، «کِدی» و «پدری نه چندان پدر» جای گرفته‌اند.

فیلم «فروشنده» که توسط کمپانی «کوهن مدیا» اکران خود را از تاریخ هفتم ژانویه در سینماهای آمریکا آغاز کرده تاکنون ۳.۴ میلیون دلار (با احتساب فروش کانادا) فروخته است.

«فروشنده» برنده جایزه بهترین فیلم خارجی اسکار ۲۰۱۷ و همچنین برنده دو جایزه بهترین فیمنامه و بازیگر مرد از جشنواره کن، در سایر بازارهای بین‌المللی نیز فروش خوبی داشته است.

فرانسه با فروشی بیش از ۱.۸۴۱ میلیون دلار همچنان بهترین بازار خارجی «فروشنده» محسوب می‌شود و سینماهای ایتالیا نیز با ۸۲۸ و اسپانیا با فروشی بالغ بر ۶۳۶ هزار دلار از دیگر بازارهای موفق این فیلم هستند.

آخرین ساخته فرهادی در ادامه اکران بین‌المللی خود از ۲۱ آوریل در لهستان، از ۲۷ آوریل در کشور جمهوری، از تاریخ ۴ می در مالزی، از ۱۰ ژوئن ۲۰۱۷ در سینماهای ژاپن و از ۲۹ سپتامبر نیز در کشور بلغارستان به روی پرده می‌رود.

هم‌اکنون فروش جهانی فیلم «فروشنده» بیش از ۱۰ میلیون دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجری جدید هفت سعید قطبی‌زاده بعد مهدی کرم‌پور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج