جاباما
۵۱۶۴۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آغاز سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این‌که در این دوره از مسابقات قرآن، ۸۳ کشور در پنج بخش به رقابت می‌پردازند، گفت:‌ از سراسر جهان نمایندگان و شخصیت‌های قرآنی داریم و امیدواریم برگزاری این مسابقات برگ زرینی برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این‌که در این دوره از مسابقات قرآن، ۸۳ کشور در پنج بخش به رقابت می‌پردازند، گفت:‌ از سراسر جهان نمایندگان و شخصیت‌های قرآنی داریم و امیدواریم برگزاری این مسابقات برگ زرینی برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی امروز (چهارشنبه، ۳۰ فروردین‌ماه) در مراسم افتتاحیه سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی - نماینده ولی فقیه -، علی لاریجانی - رئیس مجلس شورای اسلامی -، سیدرضا صالحی امیری - وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی -و جمعی از سران لشکری و کشوری، حافظان، قاریان و داوران در مصلای تهران آغاز شد، اظهار کرد: در سایه نظام اسلامی و تعالیم قرآنی، این‌چنین رویداد مهم بین‌المللی بزرگ قرآنی را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: از سراسر جهان، نمایندگان و شخصیت‌های قرآنی در این مسابقات حضور دارند و این امر میسر نمی‌شود مگر با عمل به دستورات قرآن و مبارزه با ظلم و ستم. ما در سایه قرآن است که می‌توانیم به فعالیت‌ها و دستورات اسلامی عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد:‌ سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با شعار «یک کتاب، یک امت» برگرفته از آیه قرآن، با حضور نمایندگان قرآنی ۸۳ کشور در پنج بخش آغاز می‌کنیم. بخش طلاب و بانوان برای اولین‌بار در این دوره از مسابقات به‌صورت همزمان برگزار می‌شود. همچنین بخش دانش‌آموزان،‌ روشندلان و بزرگسالان از دیگر بخش‌های این مسابقات است. برگزاری پنج مسابقه قرآنی به‌صورت همزمان و این‌که در تمام آن‌ها، نماینده داشته باشیم نشان از مدیریت و داشتن جامعه قرآنی دارد.

محمدی گفت: در حاشیه برگزاری مسابقه، برنامه‌های جانبی نیز دارید که از جمله آن‌ها برگزاری همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با عنوان قرآن و فرهنگ انقلاب با الهام از فرمایشات رهبری است که ایشان فرمودند باید انقلابی ماند و انقلابی فکر کرد. پیش از ۴۰۰ مقاله داخلی و خارجی از ۲۰ کشور برای این همایش ارسال شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین افزود: نمایشگاه قرآنی با ۱۸ محور برای گروه‌های سنی مختلف و برگرفته از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با پیام وحدت امت اسلامی و استکبارستیزی و سبک زندگی قرآنی و معضلات و آسیب‌های اجتماعی و شهدای قرآنی منا برگزار می‌شود. خدا را شاکریم که در سایه نظام اسلامی در کمال آرامش، این‌چنین رویداد بزرگ قرآنی را برگزار می‌کنیم و از تمام شخصیت‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم این مسابقه با شکوه و با عزت، یک برگ زرینی برای نظام جمهوری اسلامی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج