جاباما
۵۱۶۵۸۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

گاف ترامپ؛ بی‌اطلاعی از تغییر رهبر کره شمالی

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» اظهاراتی بیان کرده که برخی رسانه‌ها آن را نشانه دیگری از بی‌اطلاعی وی از اوضاع جهان و تغییر رهبر کره شمالی بعد از سال ۲۰۱۱ دانسته‌اند.

خبرگزاری فارس: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» اظهاراتی بیان کرده که برخی رسانه‌ها آن را نشانه دیگری از بی‌اطلاعی وی از اوضاع جهان و تغییر رهبر کره شمالی بعد از سال ۲۰۱۱ تعبیر کرده‌اند.

وی در مصاحبه‌ای با برنامه «فاکس اند فرندز» گفت: «امیدوارم که امور خوب پیش بروند. امیدوارم صلح برقرار خواهد شد. اما شما می‌دانید که ما از مدتها پیش با این آقا صحبت کرده‌ایم.»

«ترامپ» در اظهاراتش در ادامه آشکار کرد که منظورش از «این آقا» رهبر فعلی کره شمالی، «کیم جونگ اون» است. ادامه اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا همچنین نشان داد که وی فکر می‌کند توافق هسته‌ای حاصل‌شده بین آمریکا و کره شمالی در سال ۱۹۹۴ با رهبر فعلی کره شمالی صورت گرفته است.

آمریکا و کره شمالی در سال ۱۹۹۴ به توافقی بر سر برنامه هسته‌ای کره شمالی موسوم به «چارچوب توافق» رسیدند. این توافق در زمان زمامداری «کیم یونگ ایل»، پدر رهبر فعلی کره شمالی انجام شد. «کیم جونگ اون» در سال ۲۰۱۱ و پس از مرگ پدر جانشین وی شد.

دونالد ترامپ در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: «شما کتاب (بیل) کلینتون را می‌خوانید و او (درباره کره شمالی) گفته که ما به این توافق بزرگ برای صلح رسیدیم، در حالی که این حرف جوک بود.»

وی ادامه داد: «به مسائل مختلفی که در طول این سالها با اوباما اتفاق افتاده نگاه کنید. همه مغلوب شده‌اند، همه‌شان مغلوب این آقا شده‌اند.»

روزنامه ایندیپندنت نوشته ظاهراً منظور ترامپ در این مصاحبه این بوده که هم «بیل کلینتون»، (رئیس‌جمهور آمریکا از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰) باراک اوباما (رئیس‌جمهور آمریکا از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶) مغلوب رهبر فعلی کره شمالی شده‌اند.

برخی از برنامه‌های تلویزیونی در آمریکا هم دونالد ترامپ را بابت بی‌اطلاعی از مسائل روز دنیا و رهبران کره شمالی مورد تمسخر قرار داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه فرقي يمكنه وقتي حكومت از پدر به پسر وسيده ،،،،،سياست پيش روي انها يكي است،،،در واقع عده اَي واقعا هوچي گر در سياست فقط دنبال سياه نمايي هستند بايد گفت اين جور أحمقها با اين ترفندها به هيچ جايي نميرسند چون استعداد ذاتي است بعضي ها دارند و بعضي ها زايده شده اند تا حرف مفت ببافند،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج