جاباما
۵۱۹۲۳۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند

خیلی‌ها سفر می‌کنند، صرفاً برای اینکه در هتل‌های خاص و لوکس استراحت کنند. سلیقه‌ بعضی‌ها اما متفاوت است؛ آنها ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی اقامت داشته باشند که حس خانه را به آنها القا می‌کند.

وب سایت چیدانه : خیلی‌ها سفر می‌کنند، صرفاً برای اینکه در هتل‌های خاص و لوکس استراحت کنند. سلیقه‌ بعضی‌ها اما متفاوت است؛ آنها ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی اقامت داشته باشند که حس خانه را به آنها القا می‌کند. هتل‌هایی که شبیه به خانه دکور می‌شوند، لزوماً شبیه به خانه‌های عادی افراد نیستند؛ بعضی از آنها شبیه به خانه‌های ویلایی زیبا دکور شده‌اند و برخی دیگر، شبیه به خانه‌های آدم‌ها در روزها و سال‌های گذشته هستند. در این مطلب از ما به سراغ بعضی از دکوراسیون هتل‌ های خاص رفته‌ایم که به خاطر اینکه شبیه خانه‌ها هستند، ‌معروف شده‌اند. پس با ما همراه باشید.

هتل ایمیلیا در یونان

فرانگیسکوس کارلاس، صاحب این هتل خاص در یونان همیشه دلش می‌خواست مشتری‌هایش زمانی را که در این هتل سپری می‌کنند، احساس زندگی کردن در یک خانه‌ اصیل یونانی را داشته باشند. به همین دلیل هم اینجا بیشتر از آنکه شبیه یک هتل باشد، یک مزرعه‌ ۵۰ هکتاری است که محصولاتش بدون استفاده از کود و مواد شیمیایی به دست می‌آید. اجداد آقای کارلاس در مکانی که در حوالی جنوب‌شرقی شهر «اسپارت» قرار گرفته، ‌از دهه ۱۸۹۰ میلادی تا به حال کشت‌وکار می‌کرده‌اند.

دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند

در دکوراسیون هتل‌ های مجلل رسم بر این است که مهمانان را به تورهای داخل هتل می‌برند و زیبایی‌های بخش‌های مختلف ساختمان را به آنها نشان می‌دهند. در این هتل اما داستان کاملاً متفاوت است. مشتری‌های اینجا باید به‌عنوان تفریح در مزرعه کار کنند! آنها یک روزشان را در مزرعه می‌گذرانند، میوه و زیتون می‌چینند، انگورها و بادام‌های رسیده را جمع کرده و گاهی حتی علف‌های هرز را هرس می‌کنند.

دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند

فضای داخلی اتاق‌ها هم دقیقا مثل یک خانه دکور شده است. برخلاف هتل‌های معمولی یا لوکس که بیشتر به‌جای خواب، سرویس بهداشتی و میز کار مجهز شده‌اند، اتاق‌های این هتل-خانه درست مثل یک آپارتمان کوچک دکور شده است. در بخشی از اتاق یک آشپزخانه‌ اوپن قرار گرفته و اتاق نشیمن هم با یک شومینه تزیین شده است. هر اتاق هم یک تراس رو به بیرون دارد که شام در آنجا سرو می‌شود. برخلاف خیلی از هتل‌های معمول، جلوی در این هتل هیچ تاکسی یا خودروی لوکسی منتظرتان نیست و به‌جای آن چند دوچرخه در پایین ساختمان پارک شده که برای گشت‌وگذار در اطراف هتل می‌توانید از آنها استفاده کنید.
دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند

هتل لابوردمزون در فرانسه

تا به حال فکر کرده‌اید، سلحشوران قاره‌ سبز در قرون وسطی چطور زندگی می‌کرده‌اند؟ قلعه‌ قدیمی و هتل جدید «لابوردمزون» در «بورگاندی» فرانسه یکی از خانه‌های قدیمی و ششصدساله‌ جنگجوی معروف فرانسوی است که در دوران انقلاب فرانسه بسیار معروف و شناخته‌شده بود.
دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند

این قلعه‌ قدیمی دقیقا به سبک خانه‌های همان منطقه، با سنگ و کلوخ تزیین شده و حتی دیوارهای داخلی سنگی با هیچ ملات اضافه‌ای پوشانده نشده‌اند تا حس طبیعی بودن دست‌نخورده باقی بماند. تیرهای چوبی قلعه که وزن بنا و اتاق‌ها را نگه می‌دارد هم کاملا چوبی هستند. طراحان بنا که دوست داشتند حس و حال خاصی را به مشتری‌ها القا کنند، چند اتاق قلعه را که سکونتگاه و محل زندگی بوده، به‌عنوان اتاق‌خواب دکور کرده‌اند و بقیه‌ فضای هتل، بدون اینکه تغییر خاصی داشته باشد، با همان سبک و سیاق قدیمی به نمایش درآمده است.
دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند

یک باغ ۱۷ هکتاری پوشیده شده با گل‌های رز و ارکیده در محوطه‌ بیرونی قرار گرفته و در بخشی دیگر، استخر و زمین تنیس مخصوص مهمانان فراهم شده است. خوراک‌های رستوران این هتل بنا به خواست مشتری‌ها و از همان سبزی‌هایی که داخل بازکشت شده‌اند، فراهم می‌شود؛ حتی اگر خودتان حس لاکچری بودن را تا اندازه‌ای کنار بگذارید، می‌توانید سبزی‌هایی که خودتان از باغچه‌ قلعه چیده‌اید را به آشپز هتل تحویل بدهید تا برای‌تان آش بپزد!


هتل لامزون در آلمان

این هتل حتی اسمش هم «خانه» است. اینجا که در خاک آلمان واقع شده، فقط ۶ مایل از مرز فرانسه فاصله دارد و به همین دلیل با نام معادل فرانسوی خانه یا «لامزون» نامگذاری شده است. این عمارت در اصل یک دادگاه قدیمی مربوط به قرن ۱۹ میلادی بوده که حالا شبیه به یک ویلای مدرن و خصوصی با ۳۸ اتاق ساخته شده است.

دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند

بخش‌های تزییناتی آلومینیومی تنها بخش‌های اضافه شده به بنا هستند تا به آن حالتی شبیه به خانه‌های مدرن امروزی بدهند. در بقیه‌ فضای این هتل ـ خانه‌ هم مبلمان‌هایی با سبک‌های مربوط به دوران معاصر،‌ مثل مینی‌مالی کار شده و وان‌های حمام هم - برخلاف بسیاری از حمام‌های هتل‌های لوکس - کاملا بی‌پیرایه و ساده هستند. رستوران اینجا با یک دیوار شیشه‌ای به یک ایوان ساده، کتابخانه‌ کوچک و قفسه‌ نگهداری نوشیدنی‌ها باز می‌شود که ظاهر دکوراسیون هتل را بیشتر شبیه خانه‌ها می‌کند.
دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج