۵۱۹۹۱۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

احتمال انصراف رئیسی یا قالیباف

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در آذربایجان شرقی از احتمال انصراف رئیسی یا قالیباف در ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

خبرگزاری مهر: محمدعلی متفکرآزاد عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «جمنا» نامزد پوششی ندارد، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب، جریان حزبی نیست و ما در انتخابات از آقایان قالیباف و رئیسی حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: شاید تحولات انتخاباتی در روزهای آینده باعث انصراف یکی از این دونفر از صحنه رقابت ها شود.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم خواستار تغییر در نظام اجرایی کشور هستند و چرخ ‌های اقتصادی، صنعتی و سانتریفیوژها با رکود مواجه هستند.

شایسته سالاری در کشور وجود ندارد

وی گفت: شایسته سالاری وجود ندارد و متاسفانه نمود اشرافی‌ گری بسیار زیاد است. بیکاری افزایش یافته و مردم به دنبال تغییر هستند.

متفکرآزاد کشور ما امکانات وسیع انسانی و طبیعی دارد، گفت: باید از این ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده کنیم. ۱۰ میلیون فارغ ‌التحصیل و چندین میلیون دانشجو داریم که این ظرفیت بالا برای پیشرفت جامعه محسوب می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران در تمام مراحل از ایران شکست‌ خورده ‌اند، افزود: دشمنان تمام توان خود را به دشمنی اقتصادی گذاشته ‌اند و مدعی هستند که نظام مردم‌ سالاری دینی در ایران وجود ندارد.

معادن باید جایگزین نفت شود

متفکرآزاد با بیان اینکه معادن باید جایگزین نفت شود، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، ایران از معادن مختلف برخوردار بوده که می‌توان از ظرفیت آنها برای جایگزینی استفاده از نفت استفاده کرد.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی الهام‌ بخش اقتصاد اسلام بوده و با اقتصاد لیبرالیسم قابل ‌مقایسه نیست.

وی ادامه داد: باید اقتصاد مقاومتی به صورت دقیق اجرا شود، شرط اول برای عمل به اقتصاد مقاومتی اعتقاد و باور مسئولان به اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: برجام به نتایجی مهم رسید ولی مهمترین دستاورد آن برای نظام این بود که بدعهدی آمریکا و دیگر کشورهای طرف مذاکره را به افکار عمومی جهان اثبات کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتره قالیباف کناربره چون بازم رای نمیاره افسردهمیشه

    • حسین

      بنظر نمی رسد هیچ یک از این دوبزرگوار شانس برنده شدن داشته باشند.............

    • بدون نام

      مگر چقدر منایع معدنی داریم که بخواهیم بدنبال اکتشاف و استخراج انها باشیم سالیان قبل مگر اقدام به اینکار نکردیم و منابع طبیعی را نابود نکردیم این جملات برای جذی رای مردمی بنظر خیلی دروغ نیاید اگر کسانی وعده دروغ یکصد روزه میدهند شما نیامده میخواهید منابع این مملکت را به نابودی بکشانید همان بهتر که سایه شما از سر این مردم کوتاه است

    • بدون نام

      مردم فریبی بسه تکرار نکنید .....

    • بدون نام

      نامزدهای این دوره هیچ کدام شایسته ریاست جمهوری نیستند

    • بدون نام

      حداقل اینکه دولت روحانی سر کار است و مسیر را ادامه می‌دهد عقل و منطق میگه همین دولت ادامه بده چون سه سال ونیم وقت کمی است تا نتایج کار دولت مشخص شود ما همه میدانیم که تمام مشکلات از دولت محمود به ارث رسیده مردم را گول نزنید برا رسیدن به قدرت هر کاری که نباید کرد فکر مردم بیچاره باشید بد جوری تقاص پس می‌دین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج