۵۲۰۱۰۸
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

تجلیل اسکورسیزی از مارگو رابی

مجله تایم لیست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار سال را منتشر کرده که بازیگر «جوخه خودکشی» هم در آن حضور دارد. به این مناسبت، مردی که او را در «گرگ وال استریت» کارگردانی کرد، متنی در تجلیل از او نوشته است.

روزنامه بانی فیلم: مجله تایم لیست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار سال را منتشر کرده که بازیگر «جوخه خودکشی» هم در آن حضور دارد. به این مناسبت، مردی که او را در «گرگ وال استریت» کارگردانی کرد، متنی در تجلیل از او نوشته است.

به نقل از ایندپندنت، مارتین اسکورسیزی یک مطلب کوتاه در تجلیل از مارگو رابی نوشته، از او به خاطر «نبوغ کمدی، چابکی کامل، فروتنی، قدرت سخت کوشانه و شجاعت احساسی» تحسین کرده و در عین حال صحنه ای به یادماندنی از تست بازیگری او برای فیلم «گرگ وال استریت» را تعریف کرده است.
تجلیل اسکورسیزی از مارگو رابی

اسکورسیزی در مقاله ای کوتاه برای لیست «۱۰۰ فرد تاثیرگذار سال» مجله تایم نوشت: مثل هیچ کس دیگر؛ مارگو اینطور است. خیلی این سوال را در مورد بازیگران از آدم می پرسند: او چطور است؟ هرگز نتوانستم جوابی بدهم که از آن رضایت داشته باشم. در مورد مارگو، آدم می تواند چند پیشینه کلاسیک را به یاد بیاورد: نبوغ کمدی کارول لومبارد به خاطر چابکی کاملش؛ جوآن کراوفورد برای قدرت سخت کوشانه و فروتنی اش؛ آیدا لوپینا برای شجاعت احساسی اش. مارگو تمام این ها را دارد، به علاوه یک جسارت خاص که آدم را متعجب می‌کند و به چالش می کشد و مثل یک داغ درون تک تک شخصیت هایی که او بازی می کند، می سوزد.» به گفته اسکورسیزی، سر تست بازیگری برای فیلم «گرگ وال استریت»، او کاملا از چیزی که باید در فیلمنامه می گفت جدا شد و به همبازی اش لئوناردو دی کاپریو «چنان سیلی‌ای به صورتش زد که مثل تندر صدا داد و در همان ملاقات اول ما نقشش در فیلم را به دست آورد.»

رابی خودش قبلا در مورد این تست بازیگری صحبت کرده بود و گفته بود می دانست باید کاری بزرگ انجام بدهد تا بتواند نظر تمام آن چهره های بزرگی که در اتاق بودند را جلب کند. او سال ۲۰۱۵ به هارپرز بازار گفته بود: «در ذهن خودم می گفتم عملا ۳۰ ثانیه در این اتاق وقت دارم و اگر کاری نکنم که نظر آن‌ها جلب شود هیچ اتفاقی نمی‌افتد. این شانس یک بار در عمر است و باید از آن استفاده کنم. بنابراین شروع کردم به فریاد زدن سر او و او هم سر من داد می‌زد. حسابی هم ترسناک بود. به زور داشتم ادامه می‌دادم.»

او ادامه داد: «در نهایت گفت باید خوشحال باشی که شوهری مثل من داری. حالا بیا اینجا پیش من. من هم حسابی نزدیک او شدم و با خودم فکر می‌کردم که باید چه کار کنم. ناگهان قسمتی از مغزم چیزی گفت و با سیلی زدم به صورتش! بعد فریاد زدم لعنت بهت! و این اصلا در فیلمنامه نبود. کل اتاق ناگهان به سکوت مرگباری فرو رفت و من هم یخ زده بودم.»

ظاهرا رابی ترسیده بود که دی کاپریو ممکن است از او به خاطر حمله فیزیکی شکایت کند، اما به جایش به او گفت دوباره این کار را انجام بدهد.

مارگو رابی متولد ۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۰ بازیگر ۲۶ ساله استرالیایی است. وی که در کویینزلند به دنیا آمده، از ۲۰۰۷وارد حرفه بازیگری شده است.

این بازیگر امسال همچنین در فیلم جدید «من، تونیا» بازی می‌کند که داستانش در مورد حمله ای به نانسی کریگان قهرمان اسکیت روی یخ پیش از المپیک زمستانی سال ۱۹۹۴ است. شب ششم ژانویه ۱۹۹۴، کریگان که رقیب اصلی تونیا هاردینگ بود، مورد حمله قرار گرفت. دستور این حمله را شوهر خود هاردینگ یعنی جف گیلولی داده بود تا کریگان نتواند در رقابت شرکت کند.

خوشبختانه پای کریگان نشکست و فقط مو برداشت، اما این حمله باعث به وجود آمدن یک توفان رسانه‌ای شد و گیلولی سعی کرد با شهادت دادن علیه همسرش، گناه را تقصیر دیگران بیندازد. شوهر او به زندان افتاد، اما هاردینگ اقرار به بخشی از گناه کرد و زندانی نشد.

فیلم «من، تونیا» که به کارگردانی کرگ جیلپسی، کارگردان فیلم «لارس و دختر واقعی» ساخته شده، از سباستین استن در نقش جف گیلولی و کیتلین کارور در نقش ننسی کریگان استفاده می کند. این فیلم قرار است سال ۲۰۱۸ روی پرده برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج