جاباما
۵۲۱۱۲۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

شهمیرزاد را لرزید

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان سمنان با اشاره به وجود بیش از ۲۹ گسل فعال در سطح این استان گفت: زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۳ در مقیاس ریشتر شهمیرزاد را لرزاند.

خبرگزاری مهر: ایرج رئیسیان در گفتگویی ضمن اشاره به وقوع زلزله ۳.۳ ریشتری شهمیرزاد اظهار داشت: این واقعه در ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه و ۱۵ ثانیه رخ داد.

وی ضمن بیان اینکه زمین لرزه شهمیرزاد در موقعیت جغرافیایی ۳۵.۹۴ شمالی و ۵۳.۳۸ شرقی و در ۱۲ کیلومتری عمق زمین به وقوع پیوسته است، افزود: زلزله مذکور در ۱۹ کیلومتری شهمیرزاد و ۲۵ کیلومتری مهدیشهر اتفاق افتاده است.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان سمنان با تاکید بر اینکه تمام اتفاقات را زیر نظر داریم، گفت: سالانه حدود سه هزار زلزله در سطح کشور به وقوع می پیوندد که طی دوسال گذشته تعداد آنها به شدت افزایش داشته است.

رئیسیان با اشاره به وجود بیش از ۲۹ گسل فعال در سطح استان سمنان بر ضرورت تقویت ستاد مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: آگاهی بخشی و تقویت آمادگی مردم در مواجهه با بحران های احتمالی خصوصا زلزله بسیار حائز اهمیت و در این مقوله نقش رسانه قابل توجه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج