جاباما
۵۲۲۰۱۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

۵ دلیل برای نخریدن گلکسی S۸ سامسونگ

گوشی های جدید پرچمدار سری S سامسونگ چند وقتی است که رونمایی شده اند و دل هواداران این برند را با خود برده اند.

وب سایت تک شات: گوشی های جدید پرچمدار سری S سامسونگ چند وقتی است که رونمایی شده اند و دل هواداران این برند را با خود برده اند. اما قبل از اینکه تصمیم هیجانی بگیرید، بد نیست نگاهی به نیمه خالی لیوان نیز بیاندازید و مروری بر پنج دلیلی که برای نخریدن این گوشی ارائه می کنیم داشته باشید.

5 دلیل برای نخریدن گلکسی S8 سامسونگ

قاب شیشه ای

جای تردید نیست که طراحی گلکسی اس۸ سامسونگ عالی است. استفاده از شیشه در همه جای بدنه باعث افزایش زیبایی گوشی شده، اما سه مشکل را پدید آورده است. اول از همه، شیشه شکننده است، حتی گوریلا گلاس ۵. در تست های انجام شده روی این گوشی بارها دیده ایم که بدنه آن به سادگی می شکند. تعویض شیشه شکسته نیز کار بسیار سختی است. عیب دیگر، جذب بیش از اندازه کثیفی و اثر انگشت روی بدنه این گوشی است. با این اوصاف، به احتمال زیاد ترجیح می دهید از قاب محافظ برای گوشی خود استفاده کنید. اما چرا باید هزینه زیادی برای خرید گوشی زیبایی بدهید که هیچ گاه آن را خارج از قاب محافظ نخواهید دید؟

تلاش ناموفق سامسونگ برای ارائه دستیار هوش مصنوعی

سامسونگ همیشه تلاش کرده در زمینه نرم افزاری و اپلیکیشن با گوگل رقابت کند، که نتایج چندان مطلوبی نیز به دنبال نداشته است. سامسونگ همواره جایگزین هایی را برای اپلیکیشن های پیش فرض گوشی های اندرویدی معرفی کرده که عملکردشان خوب نبوده و حتی بی مصرف بوده اند. تازه ترین تلاش سامسونگ، Bixby است. این در حالی است که دستیار صوتی گوگل برای گوشی های اندرویدی عملکرد بدون نقصی دارد.

ارزش این قیمت را ندارد

اگر قیمت گلکسی اس ۸ را در یک کفه ترازو، و قابلیت های آن را در کفه دیگر قرار دهید، قطعا شاهد عدم توازن بین این دو خواهید بود. گوشی های دیگری از قبیل شیائومی Mi ۶، با نصف قیمت گلکسی اس۸، همان قابلیت ها را در اختیارتان قرار می دهند.

دوربین قدیمی

شاید طراحی منحنی گلکسی اس۸ جذاب باشد، اما دوربین آن نه. این روزها شاهد عرضه دوربین دوگانه در اکثر گوشی های هوشمند هستیم. دوربین دوازده مگاپیکسلی در این گوشی قطعا باعث جذب مشتریان نخواهد شد.

موقعیت عجیب حسگر انگشت

یکی از عجیب ترین نکات در طراحی این گوشی، محل قرارگیری حسگر انگشت در پشت آن و در کنار دوربین است. به این ترتیب، هر بار که بخواهید از آن استفاده کنید، انگشت تان بی اختیار به لنز دوربین برخورد کرده و باعث تار و کدر شدن آن می شود. در گوشی گلکسی اس8 پلاس نیز ناچار هستید حتما از دو دست خود استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسي

      اينام شد دليل؟از اپل پول گرفتي ؟

    • مصطفی

      عجب دلایلی
      منکه حتما قیمت برسه زیر سه میلیون ان شاءالله میخرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج